arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۴۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۲۱ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
نشست خبری سران امریکا و رژیم صهیونیستی؛

ترامپ: هر کاری بتوانیم می کنیم که ایران نتواند اسرائیل را تهدید کند / نتانیاهو: ممالک عرب خاورمیانه اسرائیل را به چشم متحد می بینند

رئیس جمهوری آمریکا در یک نشست خبری با نخست وزیر اسرائیل گفت که هر کاری که بتوانیم می کنیم که ایران نتواند اسرائیل را تهدید کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جمهوری آمریکا در یک نشست خبری با نخست وزیر اسرائیل گفت که هر کاری که بتوانیم می کنیم که ایران نتواند اسرائیل را تهدید کند.

به گزارش «انتخاب»؛ دونالد ترامپ در کاخ سفید با بنیامین نتانیاهو در کنفرانس خبری شرکت کرد.

ترامپ در سخنانی به توافق هسته ای ایران اشاره کرد و گفت همانطور که در گذشته گفته ام، این یک توافق بسیار بسیار بد است.

رئیس جمهوری آمریکا افزود: ما دو هفته پیش تحریم های جدیدی را صادر کردیم برای اینکه بتوانیم همکاری و کمک به اسرائیل داشته باشیم بخاطر اینکه ما برای دفاع از اسرائیل هر کاری می کنیم.

ترامپ افزود: تحریم ها یک هدف مهم دارد، اینکه ایران هرگز، هرگز به سلاح اتمی نرسد.
 
 وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع صلح میان اسرائیل و فلسطینی‌ها اشاره کرد و گفت که او همزمان راه حل تشکیل دو دولت یا یک دولت را دنبال می‌کند و خوشحال خواهد شد که هم اسرائیلی‌ها و هم فلسطینی‌ها راه حل یک دولت را بپذیرند.

ترامپ از اسرائیل خواست تا سیاست شهرک‌سازی را که در هفته‌های اخیر محل مناقشه و اعتراض فلسطینیان بوده است برای مدتی موقت کند و خواستار انعطاف‌پذیری تل آویو در این زمینه شد.
 
نتانیاهو در این نشست خبری گفت: ممالک عرب خاورمیانه اسرائیل را به چشم دشمن نمی بینند، به چشم متحد می بینند. تحت نگرش شما(ترامپ) امنیت را تحکیم کنیم. 
نظرات بینندگان