arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۲ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵

مدارس و دانشگاههای اردبیل شنبه تعطیل شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرماندار اردبیل گفت که به علت بارش برف و سرمای هوا مدارس و دانشگاههای این شهرستان روز شنبه تعطیل و ادارات و دستگاههای دولتی نیز با 2 ساعت تاخیر فعالیت خود را شروع می کنند.

به گزارش انتخاب، جواد زنجانی جمعه شب افزود: بارش برف سنگین موجب بسته شدن راه تعدادی از روستاهای اردبیل شده اما راههای اصلی باز بوده و تردد با استفاده از زنجیر چرخ در جریان است.
مسعود امامی مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل نیز گفت که با توجه به بارش شدید برف و برودت هوا تاخیر در حضور کارکنان ادارات دولتی به غیر از دستگاه های امدادی و خدماتی که به صورت شیفتی فعالیت می نمایند در کل استان به استثنای شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و گرمی تا ساعت 9 صبح فردا شنبه 30 بهمن بلامانع می باشد.
در این حال آموزش و پرورش اردبیل جمعه شب در اطلاعیه ای اعلام کرد که کلیه مقاطع تحصیلی درنوبت صبح اردبیل، ارشق،انگوت، خلخال، خورش رستم، سرعین، شاهرود،کوثر، لاهرود، مشگین شهر، نمین، نیرو هیر در روز شنبه تعطیل می باشد.
همچنین در شهرستان گرمی مقطع پیش دبستانی تعطیل بوده و و ابتدایی با یک ساعت تاخیر آعاز خواهد شد.
هواشناسی استان اردبیل نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد که بررسی آخرین تصاویر دریافتی از ماهواره های هواشناسی نشان می دهد سامانه بارشی درحال گذر از مناطق مرکزی استان اردبیل می باشد. 
پیش بینی می شود با قطع بارش و کاهش تدریجی ابر، شاهد افت محسوس دما در سطح استان باشیم و دمای 15 تا 20 درجه زیر صفر در مناطقی از استان طی امشب تا صبح فردا انتظار می رود.
مرکز مدیریت راههای استان اردبیل نیز اعلام کرد که جاده اردبیل - سرچم در حوزه استان آذربایجان شرقی تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد و در دیگر جاده ها بویژه در مناطق کوستانی نیز تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
این مدیریت از شهروندان استان خواست تا از سفرهای غیر ضروری خوداری کنند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان