arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۵ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۵

چگونه موفق باشيم؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 در صورتي که هميشه براي آنچه که مي‌خواهيد شتابزده عمل کنيد و معتقديد که زمان به سرعت مي‌گذرد و وقت کافي وجود ندارد، شما فردي هستيد که با کمبود زمان مواجه است.
اگر احساس مي کنيد که موفقيت فراتر از توان شماست، هرگز نخواهيد توانست به آن دست يابيد. اگر تصور داريد که زندگي پر مشقت و پردردسر است، هيچ گاه روي آسايش و آرامش را نخواهيد ديد.
 
اگر فکر مي‌کنيد که هيچ نمي‌دانيد و قادر نيستيد تا اوضاع را درک کنيد، در اين صورت به حکمت و رمز جهان مرتبط نخواهيد بود و موفق نخواهيد شد. اگر کمبود عشق، محبت و دلبستگي را در زندگي احساس کنيد برايتان دشوار خواهد بود تا عشق و دوست داشتن را در زندگي خود وارد کنيد.
 
و اما در مورد زيبايي؛ زيبايي در اطراف ما به وفور وجود دارد آيا اين زيبايي ها را که فراوان بر روي زمين ما گسترده است مي بينيد ويا همه چيز در نظر شما زشت و بي‌مصرف مي‌آيد. وضع جسمي و روحي شما چگونه است.
 
آيا هميشه احساس کسالت مي کنيد؟ و يا به راحتي سرما مي خوريد؟ احساس درد فراوان داريد؟ سرانجام به پول مي‌رسيم. بسياري بيان مي‌دارند که در زندگي آنها پول کافي وجود ندارد و يا از درآمد ثابت و يکنواخت گله مندند افراد هميشه در اين فکرند که اين را مي‌خواهيم و يا بايد فلان چيز را به دست آوريم، واقعيت اين است و بايد بپذيريم که موفقيت و ثروت در اطراف ماست.
 
زماني که چيزي را مي‌خواهيم و آن را به دست نمي‌آوريم، تا اندازه‌اي خودمان در عدم موفقيت دخيل هستيم. اگر ديدمان نسبت به زندگي کوته باشد، زندگي نيز به ما خست نشان خواهد داد... .


نظرات بینندگان