arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۳ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۵

واکنش باهنر به کاندیداتوری یار احمدی نژاد: آهن را آهن ربا می تواند جذب کند، اما بعضی‌ها چیز دیگری هستند و نمی‌توانند جذب‌ شوند

بعضی‌ها آهن هستند و آهن‌ربا می‌تواند جذب‌شان کند، بعضی‌ها چیز دیگری هستند و آهن‌ربا نمی‌تواند جذب‌شان کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
واکنش باهنر به کاندیداتوری یار احمدی نژاد: اهن را آهن ربا می تواند جذب کند، اما بعضی‌ها چیز دیگری هستند و نمی‌توانند جذب‌ شوند

محمدرضا باهنر به کاندیداتوری حمید بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور در دولت دهم واکنش نشان داد.

به گزارش «انتخاب»؛  باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری امروز در حاشیه نخستین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سؤال که نظر شما درباره اعلام کاندیداتوری آقای بقایی چیست؟ گفت: من وارد این بحثها نمی‌شوم، از خودش بپرسید، کجاست؟ بعضی‌ها آهن هستند و آهن‌ربا می‌تواند جذب‌شان کند، بعضی‌ها چیز دیگری هستند و آهن‌ربا نمی‌تواند جذب‌شان کند.

وی درباره کاندیدای جبهه پیروان برای انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: کاندیدای جبهه پیروان همان کاندیدای جبهه مردمی است.

باهنر تصریح کرد: باید متحد و همدل در انتخابات ریاست‌جمهوری حضور داشته باشیم و رقابت اخلاق‌مدارانه باشد و در آن دروغ و پشت هم‌اندازی نباشد.

وی گفت:‌ از رقبا می‌خواهیم که یک رقابت سالم، عادلانه و عالمانه را داشته باشند و همه باید قبول کنیم که میزان رای ملت است.

باهنر با بیان اینکه هر کسی را ملت خواست، باید به نتیجه انتخابات تمکین کنیم، گفت: نباید طوری باشد که اگر کسی کم آورد در خیابان‌ها جبران کند، اخلاق را باید رعایت کنیم، قطعا نظر مردم بر همه تشخیص‌ها اولویت دارد.

نظرات بینندگان