arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۶۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۲۲ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۵

صعود المپیاکوس در ترکیه با گل‌های انصاری‌فرد

تیم المپیاکوس در یک شب رؤیایی با گلزنی و درخشش مهاجم ایرانی‌اش به جمع ۱۶ تیم برتر لیگ اروپا راه یافت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش انتخاب، اولین بازی مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا امشب (پنجشنبه) میان تیم‌های عثمانلی اسپور ترکیه و المپیاکوس یونان برگزار شد که تیم یونانی توانست میزبان خود را با گل‌های سرنوشت‌ساز کریم انصاری‌فرد و تریک شکست دهد.
 
بازیکنان دو تیم عثمانلی اسپور و المپیاکوس در پایان نیمه اول بدون به ثمر رساندن گلی راهی رختکن‌ شدند اما با شروع نیمه‌دوم کریم انصاری‌فرد قفل دروازه حریف ترکیه‌ای را شکست. انصاری‌فرد در دقیقه 47 آب سردی روی پیکره تیم ترکیه‌ای ریخت و با گشودن دروازه عثمانلی اسپور شادی را به اردوی المپیاکوسی‌ها هدیه کرد. گل انصاری‌فرد پایان کار نبود و المپیاکوس در دقیقه 67 توسط تریک به گل دوم رسید. در دقیقه 86 باز هم این کریم انصاری‌فرد بود که دومین گل خود و گل سوم المپیاکوس را وارد دروازه تیم عثمانلی اسپور کرد تا تیمش با نتیجه 3 بر صفر برنده این بازی شود.
 
دیدار رفت تیم‌های المپیاکوس و عثمانلی اسپور ترکیه با تساوی بدون گل خاتمه یافت اما تیم یونانی با پیروزی در بازی برگشت به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا راه یافت. تیم المپیاکوس در چهار فصل اخیر این رقابت‌ها نتوانسته از مرحله یک‌شانزدهم نهایی صعود کند اما در بازی امشب برابر عثمانلی اسپور این طلسم با درخشش کریم انصاری‌فرد شکست. این مهاجم ایرانی امشب توانست با حضور 90دقیقه‌ای در میدان دو گل ارزشمند در لیگ اروپا به ثمر رساند و در تاریخ باشگاه مطرح المپیاکوس ماندگار شود.
 
دیدارهای مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا امشب با برگزاری 12 دیدار دیگر دنبال می‌شود که در مهم‌ترین آنها تیم روستوف با در اختیار داشتن سردار آزمون میهمان اسپارتا پراگ جمهوری چک است. بازی رفت این دو تیم با نتیجه 4 بر صفر به‌سود یاران آزمون خاتمه یافته بود.
 
آلکمار نیز با بهره‌مندی از علیرضا جهانبخش در فرانسه به مصاف المپیک لیون می‌رود. آلکمار در بازی رفت با نتیجه 4 بر یک شکست خانگی را پذیرا شد.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان