arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۶۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۹ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۵

یک کارمند همراه با 100 میلیون دلار ناپدید شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 یک شرکت بزرگ اروپایی اعلام کرد یکی از کارکنانش همراه با 100 میلیون دلار ناپدید شده است.

یک شرکت بزرگ اروپایی اعلام کرده است یکی از کارکنانش در کره جنوبی همراه با 100 میلیون دلار ناپدید شده است.

"گروه آب‌ب" روز چهارشنبه اعلام کرد در شعبه این شرکت در کره جنوبی، یک پرونده کیفری پیچیده را کشف کرده است. مقامات این شرکت دریافته اند پس از آنکه یکی از کارکنان حدود 2 هفته پیش ناپدید شد، مقدار بسیار زیادی از سرمایه‌های این شرکت به سرقت Stealing رفته است.

بر اساس گزارش‌های پلیس Police کره جنوبی و مقامات شرکت آب‌ب، این کارمند که تاکنون هویتش فاش نشده است، مظنون به جعل اسناد و همکاری با افرادی خارج از این شرکت به منظور سرقت از دارایی‌های این شرکت است.

یک سخنگوی پلیس کره جنوبی گفت به نظر می‌رسد این مظنون به هنگ کنگ گریخته است. وی همچنین گفت کره جنوبی برای دستگیری و استرداد این فرد به این کشور، با پلیس بین‌الملل همکاری می‌کند.

گروه آب‌ب اعلام کرد تنها در شعبه کره جنوبی این شرکت اختلاس صورت گرفته است. 800 کارمند در کره جنوبی برای این شرکت فعالیت می‌کنند.

مقامات این شرکت سوئدی-سوییسی اعلام کردند به دلیل این اختلاس، در گزارش‌های مالی سال 2016، این شرکت با ضرری 100 میلیون دلاری روبرو خواهد شد.

مقامات آ‌ب‌ب همچنین اعلام کردند در تلاش برای کشف سرمایه‌های به سرقت رفته هستند و برای کاهش شدت ضربه به امور مالی، از مراجع قانونی و بیمه کمک خواهند گرفت.
نظرات بینندگان