arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۶۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۰ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۵

معاون اول ترامپ: جنگ اسرائیل جنگ ماست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون اول ترامپ در اجلاس سالانه محافظه‌کاران این کشور گفت که به خدمت برای دولتی که حامی اسرائیل است افتخار می‌کند و جنگ و ارزش‌های اسرائیل، جنگ و ارزش‌های دولت ترامپ خواهد بود.

به گزارش انتخاب، «مایک پنس» معاون اول رئیس‌جمهور آمریکا، امروز میهمان ویژه کنفرانس سالانه محافظه‌کاران آمریکا در ایالت مریلند بود؛ کنفرانسی که با سر کار آمدن یک دولت جمهوری‌خواه، امسال میزبان مقامات دولت مستقر است.

پنس که چهل و هشتمین معاون اول کابینه‌های آمریکا است، پس از قرار گرفتن در پشت جایگاه سخنران، با تکرار شعارهای رئیس‌جمهور فعلی آمریکا، از لزوم افزایش امنیت مردم و ایجاد شغل برای آمریکایی‌ها سخن گفت.

پیش از مایک پنس، سخنرانان دیگری در پست جایگاه قرار گرفتند که آنها به صورت شفاف‌تر، از لزوم اخراج مهاجران نامطلوب «که عشق آمریکا را در قلب ندارند» سخن گفتند.

معان اول ترامپ در ادامه سخنان خود که با انتقادهای مکرر از عملکرد دولت «باراک اوباما» عجین بود، به طرفداران اوباما در ساختار دولت و رسانه‌ها حمله کرد و گفت: «دولت ما دولت نخبگان، رسانه‌ها یا ساختار حاکمیت نیست؛ این دولت مردم، از مردم و برای مردم است.»

مایک پنس در ادامه سخنان خود که با عبارات احساسی و تشویق مکرر حضار همراه بود، گفت: «افتخارم این است در کنار رئیس‌جمهوری ایستاده‌ام که در کنار محبوب‌ترین متحد ما یعنی اسرائیل ایستاده است.»

وی ادامه داد: «جنگ اسرائیل جنگ ما، نهضت اسرائیل نهضت ما و ارزش‌های اسرائیل، ارزش ماست.»
منبع: فارس
نظرات بینندگان