arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۲ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۵

جو آرام و ترافیک روان جاده‌ها در اولین جمعه اسفند/ انسداد ۹ محور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از انسداد ۹ محور کشور خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهار کرد: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک سراسر کشور حاکی از این است که موردی از پدیده‌های جوی اعم از بارش برف، بارش باران، مه گرفتگی، گردوغبار و ... در جاده‌های کشور رخ نداده است.  

وی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها نیز گفت: گزارش‌ها تا ساعت ۱۲ امروز نشان می‌دهد که در هیچ یک از محورهای مواصلاتی مشکل ترافیکی وجود ندارد، اما پیش‌بینی می‌شود که عصر امروز حجم ترافیک از جاده‌های شمالی به سمت تهران و کرج کمی افزایش یابد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره محورهای مسدود نیز گفت:‌ در حال حاضر محور شمشک-دیزین در استان‌های تهران و البرز، محور پونل - خلخال در استان‌های گیلان و اردبیل، محور سروآباد - پاوه در استان‌های کردستان و کرمانشاه، محور اولنگ - شاهرود در استان‌های سمنان و گلستان، محور شیراز - جهرم در استان فارس، محور لنگه - بستک در استان هرمزگان، محور فرعی عشایری سی سخت - پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور فرعی گنجنامه - تویسرکان در استان همدان و محور برازجان - گناوه در استان بوشهر مسدود هستند که تلاش عوامل راهور و راهداری برای بازگشایی آنها ادامه دارد.

رحمانی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از رانندگان و مسافران خواست که برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و همچنین امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

نظرات بینندگان