arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۷۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۸ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۵

ترکیب استقلال برابر التعاون اعلام شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی استقلال نام 11 بازیکن خود را برای بازی با التعاون عربستان مشخص کرد.
 
به گزارش انتخاب، سرمربی استقلال برای شکست التعاون اعتقاد دارد که تیمش باید با بازیکنان سرعتی به خط دفاع پا به سن گذاشته حریف فشار بیاورد و به همین دلیل علیرضا منصوریان ترجیح داد از جابر انصاری و محسن کریمی سرعتی و تکنیکی در ترکیب اصلی استفاده کند.  
 
نکته عجیب در ترکیب منصوریان نیمکت‌نشینی فرشید اسماعیلی ستاره بازی‌های گذشته استقلال است، بازیکنی که در دو بازی اخیر لیگ برابر ذوب‌آهن و پرسپولیس موفق به زدن دو گل و دو پاس گل شده بود اما با تصمیم منصوریان او این بازی را از روی نیمکت تماشا می‌کند و به عنوان ذخیره طلایی احتمالا در نیمه دوم وارد زمین می‌شود.  
 
نکته جالب ترکیب استقلال این است که علیرضا منصوریان بعد از چند بازی بهنام برزای بازیکن دونده و سرعتی خود را نیمکت‌نشین کرد و از خسرو حیدری در پست هافبک راست استفاده کرد.  
 
در سیستم 1ـ3ـ2ـ4 علیرضا منصوریان خسرو حیدری هافبک راست خواهد بود، محسن کریمی در پست هافبک چپ خواهد بود و جابر انصاری تکنیکی و فرصت‌طلب در پست هافبک پشت مهاجم تلاش می‌کند به کاوه رضایی در راه گلزنی کمک کند. با ترکیبی که امروز منصوریان برای بازی با التعاون روانه میدان کرده است، علی قربانی، مجید حسینی، بهنام برزای، فرشید اسماعیلی و فرشید باقری بازیکنانی هستند که می‌توانند هر کدام با توجه به شرایط بازی وارد زمین شوند و گره از کار استقلال باز کنند.
 
ترکیب استقلال به شرح زیر است:  
 
سید مهدی رحمتی، لئوناردو پادوانی، رابسون جانواریو، خسرو حیدری، میلاد زکی‌پور، امید ابراهیمی، امید نورافکن، کاوه رضایی، جابر انصاری، محسن کریمی و وریا غفوری.

منبع: ورزش3
نظرات بینندگان