arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۲ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۵

بيماري مرموز پسر ترامپ

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پسر 10 ساله ترامپ از زمان پيروزي پدرش در انتخابات رياست جمهوري از ديد عموم مخفي مانده و به نظر مي‌رسد دولت آمريکا ناگزير به صرف هزينه‌هاي هنگفتي براي مخفي کردن وي باشد.

به گزارش انتخاب، زماني که "بارون"، پسر 10 ساله ترامپ به دنيا آمد، پدرش 60 سال سن داشت که در اين محدوده سني، احتمال ابتلاي فرزند به بيماري‌هايي چون اوتيسم و سندروم داون به شدت بالا است.

در پي مراسم تحليف حکم رياست جمهوري دونالد ترامپ، بسياري از رسانه‌ها بر رفتار اين کودک تمرکز و تمامي حرکات او را رصد کرده و به دلايل مختلف عنوان کردند که بارون ترامپ به احتمال قوي مبتلا به اوتيسم است و والدينش اين موضوع را از عموم پنهان مي‌کنند.

دونالد ترامپ از منتقدان تزريق واکسن به نوزادان و کودکان خردسال است. او بارها عنوان کرده اوتيسم به يک بيماري همه گير تبديل شده و ميزان مبتلايان به اين بيماي در سالهاي اخير بسيار زياد شده در حالي که درسالهاي پيش ابتلا به اوتيسم بسيار کم بوده است.

او حتي اعلام کرده که کودکي دو ساله و نيمه که بسيار زيبا و سالم بوده است، پس از تزريق واکسن دچار تب شديد شده و پس از آن مبتلا به اوتيسم شده است. کارشناسان اعتقاد دارند او در خصوص فرزند خودش صحبت کرده است.

اکنون همسر ترامپ، "ملانيا" به همراه پسرش در برج ترامپ زندگي مي کند و به کاخ سفيد نقل مکان نکرده است و تمام وقت خود را صرف فرزندش کرده که همه اين کارها باعث شده تا برخي از کارشناسان عنوان کنند ترامپ مي خواهد زندگي خانوادگي خود و بيماري فرزندش را از همه مخفي کند.

اختلال اوتيسم داراي درجات مختلفي است و باعث اختلال در يادگيري، توانايي برقراري ارتباط با ديگران، اختلال در مهارت هاي کلامي و ساير بيماري هاي جسمي و روحي مي شود.

بر اساس آمارها، از هر 68 کودک آمريکايي يک کودک داراي اختلالات اوتيسم بوده و اين آمار در دختران بسيار بيشتر از پسران است.
از طرفي هم ترامپ و هم همسرش هيچ پاسخي به اين ادعا در خصوص بيماري احتمالي فرزندشان نداده اند.
نظرات بینندگان