arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۹۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۵

برانکو: نمی‌توانیم به خودمان دروغ بگوییم، به قهرمانی نزدیک شده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌توانیم به خودمان دروغ بگوییم. با پیروزی برابر نفت گام بزرگی برای قهرمانی برداشتیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌توانیم به خودمان دروغ بگوییم. با پیروزی برابر نفت گام بزرگی برای قهرمانی برداشتیم.

به‌ گزارش انتخاب، برانکو ایوانکوویچ درباره پیروزی مقابل نفت تهران، اظهار کرد: از نتیجه‌ خیلی راضی هستم. بازیکنانم موفق شدند دوباره مردم و هواداران را شاد کنند و با سزاواری به این پیروزی دست یابند.  چیزی که به آنها قبل از دیدار با نفت گفته بودم این بود که من اهمیت زیادی به بازی مقابل شاگردان علی دایی می‌دهنم زیرا نفت تیم خوبی است و از طرفی فینالیست جام حذفی است.

وی ادامه‌ داد: این تیم دو بازیکن جدید به لیست خود ‌اضافه کرده، سجاد شهباززاده از ترکیه برگشته بود و همچنین کاپیتان تیم‌ ‌ملی که به این تیم پیوست و طبیعی است که نفت تیم با تجربه ای بود. دلیل سوم احترامم به نفت این است که معمولا اولین دیدار پس از دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا سخت خواهد بود. شما دیدید که ذوب آهن و استقلال نتوانستند از سد حریفانشان بگذرند و استقلال خوزستان نیز به سختی حریفش را شکست داد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد بازیکنانش و همچنین کسب عنوان قهرمانی در لیگ شانزدهم، بیان‌ کرد: چهار، پنج بازیکن‌مان را در اختیار نداشتیم، اما با این حال بازیکنانی که بازی کردند بهترین بازی خود را ارائه دادند. از روش بازی آنها لذت بردم و به آنها تبریک می‌گویم. نمی‌توانیم به خودمان دروغ بگوییم. با پیروزی برابر نفت گام بزرگی برای قهرمانی برداشتیم.

برانکو در ادامه‌ با بیان این که هدف اصلی‌مان حرکت به سمت قهرمانی در لیگ است، درباره بازی بازیکنان جدید پرسپولیس در دیدار دیروز (یکشنبه) مقابل نفت گفت‌: من در مورد تک تک بازیکنان صحبت نمی‌کنم، نه برای شهاب کرمی و نه برای سامان نریمان جهان ساده نبود که در این بازی کار خود را شروع کنند ولی من از آنها راضی بودم و آنها نشان دادند که کارایی خوبی دارند و از لحاظ تاکتیکی خوب هستند.

سرمربی پرسپولیس درباره دیدار بعدی این تیم در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان، بیان‌ کرد: این بازی‌ها خیلی خیلی مهم است. استقلال خوزستان در شروع لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشت و توانست دو برد مهم را کسب کند. خصوصا بردشان مقابل الجزیره. همه اینها نشان از کیفیت و قدرت آنها دارد. آنها بعد از مدتی که خوب نتیجه‌ نمی گرفتند به شرایط آرمانی برگشتند. بهترین بازیکن آنها رحیم زهیوی بود که از این تیم رفته و جای آن را آلویس نانگ گرفته است.

او در ادامه‌ درباره شرایط رامین رضاییان و اظهار نظر رییس هیات مدیره باشگاه که گفته بود رامین رضاییان به تمرینات تیم بر می‌گردد، خاطرنشان کرد: من نمی دانم تصمیمات باشگاه چه بوده است، چون هنوز فرصت نکرده‌ام که به باشگاه بروم، اما فکر کنم که هنوز تصمیم قطعی در مورد رضاییان گرفته نشده است. این مساله به باشگاه بر می‌گردد چون بازیکنان سرمایه باشگاه هستند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان