arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۷ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵

سرمربی لوکوموتیو: بار اول نیست جلوی هواداران ایرانی بازی می‌کنیم/ اطلاعات جپاروف کلی بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : آندره نیکولایف سرمربی لوکوموتیو می‌گوید: سعی می‌کنیم که فردا پیروز باشیم چون به دنبال صعود هستیم.

به گزارش انتخاب، آندره نیکولایف سرمربی تیم فوتبال لوکوموتیو ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال گفت: فردا بازی مهمی داریم چون در گروه ما همه سه امتیازی هستند. سعی می‌کنیم که فردا پیروز باشیم چون به دنبال صعود هستیم.

وی درباره حضور هواداران استقلال در استادیوم، گفت: می‌دانم که مردم ایران فوتبال را دوست دارند و آن را می‌فهمند. می‌دانیم تماشاگران زیادی به ورزشگاه می‌آیند. با این حال این دفعه اول نیست که هواداران ایرانی را می‌بینیم. مطمئن باشید که بازی برگشت در ازبکستان هم تماشاگران زیادی از سوی ما به ورزشگاه می‌آیند.

سرمربی لوکوموتیو درباره اینکه گفته می‌شود جپارف اطلاعاتی از استقلال را به تیمش داده، گفت: اطلاعاتی که سرور داده یک چیز کلی است و ما به آنالیزهای خودمان توجه داریم. برای استقلال آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی لوکوموتیو درباره برنامه تیمش مقابل استقلال هم گفت: ما استقلال را از هر جهت آنالیز کرده‌ایم و همه راه‌های نفوذ این تیم را می‌شناسیم و می‌خواهیم که با پیروزی بازی را به پایان ببریم.

وی به عنوان حرف پایانی گفت: من بابت میزبانی و پذیرایی تیم‌های ایرانی تشکر می‌کنم. امیدوارم فردا یک بازی پاک و ایده‌آل را به نمایش بگذاریم و دو طرف به نتیجه مد نظرشان برسند. سال نوی ایرانی را هم تبریک می‌گویم. سال خوبی برای شما آرزو می‌کنم و امیدوارم سال خوبی داشته باشید.

همچنین بابول یرداشف، بازیکن لوکومتیو درباره دیدار فردای تیمش با استقلال اظهار کرد: ما می‌دانیم که با یکی از تیم‌های قدرتمند ایران بازی داریم. ما قبلا جلوی تماشاگران ایرانی بازی کرده‌ایم و آماده ارائه یک نمایش خوب برابر آنها هستیم.

بازیکن تیم لوکوموتیو در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به ایران چیست، گفت: از لحاظ فرهنگی روابط خوبی بین دو کشور است ولی ما یک مسابقه داریم و به دور از هر مساله فرهنگی و تاریخی به دنبال پیروزی هستیم.

بازیکن تیم لوکوموتیو به عنوان صحبت پایانی گفت: من هم سال نو را پیشاپیش تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوبی داشته باشید. امیدوارم فردا همه ایرانی‌ها یک بازی خوب را به عنوان هدیه ببینند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان