arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۱۲۸۳
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۹ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵

شهرآورد مازنی ها 57 زخمی داشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی اورژانس 115 بابل گفت که در درگیری شهرآورد فوتبال لیگ یک بین تیم های نساجی قائمشهر و خونه به خونه بابل 57 تماشاگر از 2 تیم مصدوم شدند.
 
به گزارش انتخاب، مهدی روشن سخنگوی اورژانس 115 شامگاه دوشنبه در مورد آخرین وضعیت مصدومان بازی جنجالی دربی مازندران و شرایط و تعداد مصدومان گفت: 10 نفر از مصدومان به دلیل شدت جراحت در بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار دارند. وی حال یک نفر از مصدومان این درگیری را به علت مشکل تنفسی وخیم توصیف کرد.
 
روشن ادامه داد: 47 مصدوم دیگر این درگیری سرپایی درمان شدند.
 
سخنگوی اورژانس 115 بابل  در مورد آمادگی اورژانس بابل در مورد اتفاقات پیش بنی نشده عنوان کرد: پیش از برگزاری این دیدار 14 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با 38 کادر امدادگر و یک پزشک در اورژانس 115 بابل به حال آماده باش قرار داشتند.
 
هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ یک باشگاههای کشور به شهرآورد مازندران تبدیل شد که عصر امروز بین تیم های نساجی قائمشهر و خونه به خونه در استادیوم شهید وطنی بابل برگزار شد .
 
درگیری تماشاگران 2 تیم هم استانی نساجی و خونه به خونه در این بازی به حدی بود که داور و ناظر بازی اجازه ادامه دیدار را در نیمه دوم ندادند و بازیکنان نساجی نیز برای ادامه بازی و نیمه دوم وارد زمین ورزشگاه نشدند.
 
نساجی قائمشهر و خونه به خونه بابل تا هفته بیست و هفتم با امتیاز 42 و 41 در رده ششم و هفتم جدول قرار دارند و برد هر یک از این 2 تیم می توانست امیدواری ها برای صعود به لیگ برتر فوتبال ایران را افزایش دهد.
 
دیدار رفت نیم فصل اول این 2 تیم در قائمشهر با نتیجه 2 بر یک به سود خونه به خونه بابل خاتمه یافته بود.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان