arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۷ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۵

کسب بالاترین رکورد فروش قطعات یدکی سایپا

گوش ما از شنیدن انتقاد یا سخن خیر خواهانه مشتری و ذینفعان نباید بسته شود. بلکه باید مدام در معرض انتقاد مشتریان باشیم تا وضعیت را روز به روز بهبود دهیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل سایپا یدک از کسب بالاترین رکورد فروش قطعات یدکی در سال جاری خبر داد.
 
مهندس علیشاهی در آخرین نشست معاونین و مدیران سایپایدک در سال 95 اعلام کرد: در حوزه تامین اقدامات خوبی رخ داد به طوری که توانستیم مشکل عدم تامین به موقع را تا حدود زیادی برطرف کنیم. علاوه بر این، در حوزه فروش قطعات یدکی نیز با فعال کردن نمایندگیها و عاملیت های مجاز رکورد فروش قطعات شکسته شد ،که دستاورد مثبتی برای سایپا یدک ثبت شد.

وی ادامه داد: سال آینده سرعت کارها بیش از این خواهد شد مدل جدید کسب و کار جدید پیش خواهیم رفت.

علیشاهی گفت: در سال آینده با برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد اقدامات خوبی هم در حوزه رضایت مندی مشتری و هم در حوزه تعمیرگاهها خواهیم بود.

مدیر عامل سایپا یدک ضمن رضایت از حوزه امور مرتبط با مشتریان ابراز رضایت کرد و ادامه داد: در حوزه رضایت مشتریان شواهد میدانی حاکی از رشد مطلوب در 3 ماه پایانی سال دارد که امیدواریم نتایج اعلامی توسطISQI در سال 96 این مهم را صحه گذاری نماید. وی اعلام کرد تعداد شکایت مختومه نشده در مقایسه با آذر ماه به 1/4کاهش یافته و اقدامات اساسی و بهبود فوق العاده ای در این بخش حاصل شده است.

علیشاهی تاکید کرد: گوش ما از شنیدن انتقاد یا سخن خیر خواهانه مشتری و ذینفعان نباید بسته شود. بلکه باید مدام در معرض انتقاد مشتریان باشیم تا وضعیت را روز به روز بهبود دهیم.
برچسب ها: سایپا
نظرات بینندگان