arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۶ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۵

قاضی عسکر: 86 هزار نفر در سال 96 به حج می روند/ دیه شهدای مسجدالحرام در 2 مرحله پرداخت می‌شود

امسال با گفتگوهای صریح و منطقی که با وزیر حج عربستان صورت گرفت، به این توافق رسیدیم که سال 96، 86 هزار نفر به حج مشرف شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امسال با گفتگوهای صریح و منطقی که با وزیر حج عربستان صورت گرفت، به این توافق رسیدیم که سال 96، 86 هزار نفر به حج مشرف شوند.
 
به گزارش انتخاب؛ حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت در نشست خبری که امروز(شنبه) در سازمان حج و زیارت برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن اظهار داشت: فریضه حج در روایات ما به عنوان رکن دین یاد شده است و شیعیان اهتمام فراوانی به انجام این فریضه دارند اما به دلیل مشکلاتی که در حج سال گذشته رخ داد ، مردم ما یک سال از انجام فریضه حج محروم بودند.
 
وی افزود: امسال با گفتگوهای صریح و منطقی که با وزیر حج عربستان صورت گرفت، به این توافق رسیدیم که سال 96، 86 هزار نفر به حج مشرف شوند.
 
نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت گفت: ما درگیر دو مسأله شهدای مسجدالحرام و دیگری شهدای منا بودیم. در مورد شهدای منا پادشاه عربستان قول هایی  داده است، همچنین توافق شده است شرکت بن لادن دیه شهدای مسجدالحرام را در 2 مرحله پرداخت کند.
نظرات بینندگان