arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۲۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۳ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۵

ساخت یک فیلم کمدی درباره ریاست جمهوری «اوباما»

یک فیلم کمدی درباره اقامت «باراک اوباما» در کاخ سفید ساخته می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک فیلم کمدی درباره اقامت «باراک اوباما» در کاخ سفید ساخته می‌شود.
 
به گزارش انتخاب، «هالیوود ریپورتر» نوشت: کتاب طنزی که توسط تندنویس سابق کاخ سفید نوشته شده، به فیلمی سینمایی تبدیل می‌شود.
 
این اثر کمدی درباره کارمندان کاخ سفید طی دوران ریاست جمهور «باراک اوباما» است و توسط «بک دوری ـ استاین» نوشته شده است.
 
کمپانی‌ «یونیورسال» یکی از تولیدکنندگان این اثر است که «از گوشه دفتر بیضی» نام دارد. این کتاب از زبان زنی روایت می‌شود که در واشینگتن زندگی سختی را می‌گذراند و برحسب تصادف، به‌عنوان خدمتکار و سپس تندنویس در کاخ سفید مشغول به کار می‌شود.
 
 طرح اولیه‌ای که «دوری ـ استاین» نوشته،‌ قرار است در سال ۲۰۱۸ به‌صورت یک کتاب از سوی انتشارات «رندم هاوس» منتشر شود. تهیه‌کنندگی این فیلم اقتباسی را «مایکل شوگر»، تهیه‌کننده فیلم برنده اسکار «اسپتلایت» برعهده گرفته است.
 
پس از خداحافظی «اوباما» با کاخ سفید و روی کار آمدن «دونالد ترامپ» به‌عنوان رئیس‌جمهور آمریکا، بازار ساخت فیلم و سریال و نگارش کتاب درباره دوره پیشین ریاست جمهوری این کشور داغ شده است؛ دو پروژه سینمایی درباره جوانی «اوباما» با نام‌ها «بری» و «جنوب‌ شهر با تو» ساخته شده و یک سریال تلویزیونی درباره رقابت‌ها انتخاباتی «ترامپ» و «هیلاری کلینتون» در دست ساخت است. «تام هنکس» نیز یک مینی‌سریال برای شبکه «اچ‌بی‌او» در این زمینه تهیه می‌کند و داستان فصل بعدی سریال «داستان وحشتناک آمریکایی» هم در ارتباط با رویدادهای انتخابات سال ۲۰۱۶ است.
 
«فایننشال تایمز» نیز اعلام کرده رقم کلی دو قرارداد چاپ کتاب خاطرات «باراک اوباما» و همسرش «میشل اوباما» بالای ۶۰ میلیون دلار است. این کتاب‌ها را «پنگوئن رندم هاوس» منتشر خواهد کرد. «اوباما» اعلام کرده بخش اعظم درآمد حاصل از کتاب‌های‌شان را به موسسات خیریه از جمله «بنیاد اوباما» خواهد داد. او در این کتاب به خاطرات خود از سال‌های ۲۰۰۹ تا  ۲۰۱۷ که سمت ریاست‌ جمهوری آمریکا را برعهده داشت، می‌پردازد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان