arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۲۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۶ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۵

دستگیری مهاجمان به پلیس در چهارشنبه‌سوری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: 2 نفر از مهاجمان به نیروی انتظامی مشهد در شب چهارشنبه سوری، شناسایی و دستگیر شدند.
 
به گزارش انتخاب، سردار بهمن امیری مقدم در حاشیه آئین افتتاح ساختمان کلانتری 24 طبرسی مشهد افزود: چند نفر دیگر نیز که تصاویر آنها در آن ماجرا، در شبکه های اجتماعی منتشر شده بزودی دستگیر شده و به سزای اعمالشان خواهند رسید.
 
در شب چهارشنبه سوری در هفته گذشته در مشهد عده ای با پرتاب نارنجک دست ساز به سمت خودرو راهنمایی و رانندگی، 2 نیروی پلیس را که برای بررسی صحنه تصادفی در محدوده بلوارهای هاشمیه و هفت تیر، حضور یافته بودند، مجروح و روانه بیمارستان کردند.
 
فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تقبیح اقداماتی از این دست و آسیب رساندن به نیروهای خدوم پلیس و آتش نشانی، گفت: این 2 همکار پلیس بر اثر انفجارهایی که در ماشین و اطراف خودرو آنها رخ داده بود از ناحیه صورت، دست و پا دچار سوختگی شده اند و هنوز از آثار موج انفجار رهایی نیافته اند.
 
امیری مقدم افزود: 120 نفری که به علت رفتارهای خلاف قانون و هنجارشکنانه در شب چهارشنبه آخر سال در مشهد دستگیر شده بودند توسط دستگاه قضایی پرونده دار و شناسنامه دار شده اند و از این به بعد شب چهارشنبه هر سال باید خود را به پلیس معرفی کنند.
 
او افزود: پلیس با جولان اراذل و اوباش مماشات نمی کند و به دستور موکد داده شده تا با هر کسی که بخواهد اوباشگری کرده و نظم عمومی را مختل کند بدون تعارف و با تجهیزات و امکانات در اختیار محکم برخورد کنند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان