arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۲۶۳۳
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۰ - ۳۰ اسفند ۱۳۹۵

پلیس فدرال و مدیر آژانس امنیت ملی امریکا در کنگره/روابط احتمالی ترامپ با روسیه بررسی می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تهران- ایرنا- مدیران پلیس فدرال و آژانس امنیت ملی آمریکا امروز (دوشنبه) در کنگره آمریکا درباره روابط احتمالی 'دونالد ترامپ' با روسیه و ادعای او درباره شنود مکالماتش از سوی 'باراک اوباما' توضیح می دهند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، 'جیمز کومی' مدیر پلیس فدرال و 'مایک راجرز' مدیر آژانس امنیت ملی آمریکا امروز برای اولین بار درباره مسایل یاد شده، در جلسه علنی کنگره سخن می گویند.

مقوله روابط احتمالی ترامپ با روسیه و ادعایش درباره شنود مکالماتش از سوی اوباما، اذهان مردم آمریکا را به خود مشغول کرده و اختلاف و دو دسته گی در میان احزاب سیاسی این کشور را به بیشترین حد تاکنون رسانده است. 

کومی امروز در کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا درباره مداخله روسیه در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا و راجرز نیز درباره روابط احتمالی ترامپ با 'ولادیمیر پوتین' رئیس جمهوری روسیه توضیح می دهد.

سازمان های اطلاعاتی آمریکا در ژانویه سال جاری میلادی در اقدامی غیرمعمول به آمریکایی ها اعلام کردند که به این نتیجه رسیدند هکرهایی که برای روسیه کار می کنند، با هدف کمک به ترامپ برای شکست دادن 'هیلاری کلینتون'، پست الکترونیک مقامات ارشد حزب دموکرات را هک کردند. 

فرانس پرس خاطرنشان کرد، هیاتی که از سوی کنگره آمریکا برای بررسی موضوع تشکیل شد تاکنون هیچ مدرکی دال بر تبانی کمیته انتخاباتی ترامپ با روسیه به دست نیاورده است.
مسکو هرگونه دست داشتن در هک پست الکترونیک دموکرات های ارشد را رد کرد.

نظرات بینندگان