arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۲۶۳۵
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۰ - ۳۰ اسفند ۱۳۹۵

ترافیک بسیار سنگین محورهای ورودی مشهد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جانشین فرمانده پلیس راه خراسان رضوی گفت: تمامی محورهای ورودی به مشهد از صبح امروز از ترافیک فوق العاده سنگینی برخوردار هستند که هرچه به ساعات تحویل سال نزدیکتر می شویم، بر حجم آن افزوده می شود.

سرهنگ محمدعلی احسانبخش دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اکنون خودروها در ورودی باغچه به مشهد از 40 کیلومتر قبل، زنجیروار در حال حرکت هستند و ترافیک در محورهای قوچان و تربت حیدریه نیز همانند آزادراه باغچه - مشهد بسیار سنگین است.
وی تصریح کرد: این ترافیک با توجه به حجم خودروهایی که در مسیرهای ورودی به استان است تا زمان تحویل سال و پس از آن نیز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در این میان ترافیک محورهای خروجی از مشهد پرحجم اما به نسبت ورودی ها سبک تر است که پیش بینی می شود بعد از تحویل سال ترافیک خروجی از مشهد حجم گسترده تری به خود بگیرد.

وی با بیان اینکه از روز گذشته تا کنون 18 فقره سانحه رانندگی در محورهای جاده ای استان رخ داده است ، اظهار کرد: از این تعداد 13 فقره مربوط به دیروز است که یک مورد آن تصادف فوتی بود و برخورد خودرو سواری سایپا با یک کودک 7 ساله در جاده قدیم سبزوار – نیشابور منجر به مرگ وی شد.

وی افزود: 12 حادثه رانندگی دیگر روز گذشته مشهد جرحی بود که منجر به مجروح شدن 15 نفر شد.

به گفته وی، از صبح امروز تا کنون نیز پنج فقره حادثه جرحی در محورهای استان روی داده است که در آن 6 نفر مجروح شده اند.

وی با تاکید بر رعایت سرعت مطمئنه و عدم استفاده رانندگان از تلفن همراه گفت: استفاده سرنشینان عقب خودرو از کمربند ایمنی از جمله ضرورت هایی است که باید توسط مسافران مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گفته وی، از ابتدای طرح نوروزی پلیس راه در 25 اسفندماه، اعمال قانون خودروهای متخلف نسبت به سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.

نظرات بینندگان