arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۱ - ۳۰ اسفند ۱۳۹۵

ثبت نام 150 نفر در انتخابات شورای شهر تهران تا ساعت 10:30 امروز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: بر اساس آخرین آمار تا الان 150 نفر برای ثبت نام مراجعه کردند و در حال انجام فرآیند ثبت نام هستند.

به گزارش انتخاب، شهاب الدین چاوشی رئیس ستاد انتخابات استان تهران در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امروز از ستاد انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش بازدید کردیم که روند ثبت نام ها خوب ارزیابی می شود.

وی در ادامه افزود: بر اساس آخرین آمار تا الان 150 نفر برای ثبت نام مراجعه کردند و در حال انجام فرآیند ثبت نام هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران اضافه کرد: در حال حاضر در 16 فرمانداری و 33 بخشداری در سطح استان عملیات اجرایی ثبت نام آغاز شده و تا پایان 6 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

چاوشی تاکید کرد: در 19 شهر تهران که دارای اعضای 7 و 9 نفره و دارای شرایط تصریح شده در قانون هستند نیز انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود که امیدواریم تجربه موفقی برای دوره های بعدی به یادگار بگذارد.

وی ادامه داد: پس از پایان مراحل ثبت نام نیز هیات های اجرایی بررسی صلاحیت های نامزده ها را آغاز می کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: در 42 شهر در حوزه استان تهران انتخابات شوراها برگزار خواهد شد و همچنین در 32 نقطه عشایری در استان نیز صندوق های سیار اخذ رای پیش بینی خواهد شد.

چاوشی با بیان اینکه در استان تهران 6 هزار و 200 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: در 503 روستا در استان تهران نیز انتخابات روستاها برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس
نظرات بینندگان