arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۳۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۰۶ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۶

عاقبت شوم مزاحمت کثیف به دختر جوان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
2 جوان دستفروش که در یک سناریوی مزاحمت برای دختر جوان دست به قتل زده بودند پس از 11 روز دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، ساعت 12 شامگاه پنج شنبه 19 اسفند ماه سال گذشته خانواده ای برای خرید شب عید به محل دستفروش های پایین تر از فلکه دوم تهرانپارس گذاشتند.
 
هنوز لحظاتی از حضور این خانواده میان جمعیت حاضر در محل دستفروش ها نگذشته بود که پسر جوانی برای دختر این خانواده ایجاد مزاحمت کرد که همین امر باعث شد تا برادر غیرتی که علی 17 ساله است متوجه این ماجرا شده و با جوان دستفروش که برای خواهرش ایجاد مزاحمت کرده بود درگیر شود.

در این درگیری علی از سوی جوان مزاحم کتک خورد و برادر غیرتی در این مرحله با یکی از دوستانش که فرهاد 17 ساله است تماس تلفنی گرفت و از او خواست تا برای درس عبرت پسر مزاحم به هواخواهی او بیاید.

فرهاد زمانیکه متوجه ماجرا شد همراه با 5 تن از دوستانش به محل درگیری آمدند و درگیری دسته جمعی در محل بساط دستفروش ها آغاز شد.

در این درگیری که همه چاقو به دست بودند سناریوی مرگباری رقم که در گام نخست فرهاد هدف ضربه چاقو قرار گرفت و به کام مرگ فرو رفت و برادر دختر جوان که علی نام دارد نیز در این درگیری خونین مجروح شد و به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شد.

همین درگیری مرگبار کافی بود تا ماموران کلانتری 126 تهرانپارس سناریوی خونین را به بازپرس ویژه قتل مخابره کنند و در این مرحله بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی دستور داد تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شوند.

در این سناریوی مرگبار جسد پسر جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات ویژه برای دستگیری عامل این جنایت خونین از سوی ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران کلید زده شد.

کارآگاهان با تجسس ها فنی و تحقیق در محل درگیری خیلی زود موفق به شناسایی عاملان جنایت شدند که مشخص شد 2 پسر جوان که دستفروش بوده اند دست به این قتل زده اند.
ماموران در گام بعدی و تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی پس از 11 روز ردیابی برای دستگیری عاملان جنایت موفق شدند صبح دوشنبه 30 اسفند ماه در 2 عملیات همزمان پای در مخفیگاه 2 پسر جوان بگذارند.

در این مرحله پسر 17 ساله که در این جنایت همدست قاتل نوجوان بود دستگیر شد اما عامل جنایت از مخفیگاهش فرار کرده بود.

خانواده پسر نوجوان در این مرحله ادعا کردند که خیلی زود پسرشان را تحویل ماموران قرار می دهند.

پس از تحویل سال نوی96 بود که خانواده پسر نوجوان با حضور در  پلیس آگاهی تهران عامل جنایت را که پسر 16 ساله ای است، تسلیم ماموران کردند.

بنا به این گزارش، بازپرس مدیر روستا در این مرحله دستور داد پس از تحقیقات تکمیلی از عامل جنایت و همدستش در اداره 10 پلیس آگاهی تهران، قاتل نوجوان به خاطر سنش در اختیار دادسرای اطفال قرار گیرد.

نظرات بینندگان