arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۱ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۶

تل آویو از اجرای بزرگترین رزمایش هوایی خبر داد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نیروی هوایی رژیم صهیونیستی قصد دارد بزرگترین رزمایش خود تاکنون را با شرکت هفت کشور جهت انجام انواع عملیات هوایی، مقابله با موشک‌های زمین به هوا و موارد دیگر اجرا کند.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، نیروی هوایی رژیم اسرائیل از میزبانی هفت کشور برای برگزاری بزرگترین رزمایش هوایی خود تاکنون خبر داده است.

به نوشته «دیفنس نیوز»،قرار است هواپیماهای هفت کشور آمریکا، یونان، لهستان، فرانسه، آلمان، هند و ایتالیا در این رزمایش که «بلو فلگ» نام دارد و پاییز سال جاری میلادی برگزار می‌شود، شرکت نمایند.

بر این اساس، این رزمایش دوسالانه که مدت برگزاری آن دو هفته است به هدف انواع برنامه ریزی، هدف‌گیری و هماهنگی در عرصه‌های پرخطر طراحی شده است.

سرهنگ دوم «ریچارد هنچ» رییس بخش امور بین‌الملل نیروی هوایی (رژیم) اسرائیل در این زمینه گفت: «این رزمایش گسترده‌ خواهد بود و بزرگترین رزمایش تاریخ نیروی هوایی است که ما میزبان هفت کشور هستیم.»

وی افزود: «در اطراف ما اوضاع به شدت جدی است. روس‌ها اینجا هستند و بسیاری از نیروهای هوایی کشورهای جهان برای عملیات در سوریه یا جاهای دیگر  از اینمنطقه عبور می‌نمایند. بنابراین، ما عرصه نبرد تمرینی که نیروها بتوانند با طیفی از مهارت‌های لازم برای مقابله با تهدیدهای فزاینده خود را تقویت نمایند، مهیا کرده‌ایم.»

این وبگاه از انجام محتمل صدها سورتی پرواز و تمرین رزم هوایی،حمله به اهداف زمینی و عملیات  ویژه مقابله با موشک‌های سطح به هوا خبر داد.
نظرات بینندگان