arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۳ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۶

چهارمین روز ثبت‌نام انتخابات شوراها / حضور پررنگ ورزشکاران و اصولگرایان

چهارمین روز ثبت‌نام انتخابات شورای اسلامی شهر تهران با نام‌نویسی رییس اتحادیه مشاوران املاک و اعضای فعلی اصولگرای شورای شهر آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
چهارمین روز ثبت‌نام انتخابات شورای اسلامی شهر تهران با نام‌نویسی رییس اتحادیه مشاوران املاک و اعضای فعلی اصولگرای شورای شهر آغاز شد.

به گزارش «انتخاب» به نقل از خبرگزاری ها؛ پیش از ظهر امروز مجتبی شاکری با حضور در فرمانداری تهران برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد.

علیرضا‌ دبیر و حسین‌رضازاده دو قهرمان المپیک که از اعضای فعلی شورای شهر تهران نیز محسوب می‌شوند، پیش از ظهر امروز با حضور در فرمانداری در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کردند.

حبیب کاشانی و ابوالفضل قناعتی دو عضو اصولگرای شورای شهر تهران در چهارمین روز از ثبت‌نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور در فرمانداری تهران برای شرکت در این انتخابات نام‌نویسی کردند.

علی‌اصغر ناصربخت معاون سیاسی فرماندار تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: از ۷۱۵ نفر ثبت‌نام کننده در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران، ۱۷ نفر دارای پیشینه نمایندگی در چهار دوره گذشته شورای تهران هستند.

او ادامه داد:‌ فاصله سی تا چهل سال که در واقع قشر جوان رو به میان سالی است بیشترین ثبت نام را داشته‌اند بگونه‌ای که حدود ۷۰ درصد از ثبت نام کنندگان در رنج سنی سی تا پنجاه سال قرار دارند.

حسام عقابی رییس اتحادیه مشاوران املاک در ابتدای چهارمین روز ثبت‌نام انتخابات شوراها با حضور در فرمانداری تهران در این انتخابات نام‌نویسی کرد.

نظرات بینندگان