arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۶ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۶

مقتدی صدر: از تهدید به قتل نمی‌ترسم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رهبر جریان صدر در جمع تظاهرکنندگان در شهر بغداد پایخت عراق با اشاره به اینکه از تهدید به قتل نمی ترسد، گفت: طوفان تروریسم نمی تواند خللی در ملت عراق ایجاد کنند.
 
به گزارش انتخاب به نقل از العالم، مقتدی صدر روز جمعه در جمع طرفداران خود در میدان التحریر در مرکز شهر بغداد افزود: ای ملت عظیم عراق، نه طوفان تروریسم و نه مشکل گرسنگی و فقر نتوانسته است خللی در شما وارد کند و شما همچنان سربلند و سرافراز هستید و فقط در برابر خدا سرتسلیم فرود می آورید.

وی با تاکید بر تداوم مبارزه با فاسدان و توطئه گران و دشمنان گفت: ما کسی نیستیم که از تهدید به قتل یا مرگ هراسی به دل راه بدهیم.
 
مقتدی صدر با اشاره به پیام های تهدید آمیز اظهار داشت: پیام ها روشن و آشکار است و اگر موفق شوند که مرا به قتل رسانده یا ترور کنند، از شما طلب فاتحه و دعا دارم.

وی تاکید کرد: "انقلاب اصلاحات" با همه جزئیات و شاخصه های آن ثمر بسیار مهمی داشته است. این انقلاب میهن پرستی و مبارزه با فساد را ریشه دار کرده است.
مقتدی صدر به هواداران خود توصیه کرد، به "انقلاب اصلاح طلبانه" خود و تظاهرات مسالمت آمیز ادامه دهند، حتی اگر او را ترور کنند.
 
صدر در جمع هوادارانش افزود: اکثر سیاستمداران فاسد، نه تنها با فساد خود بازگشتند بلکه بیشتر آنان اکنون سلاح و پول دراختیار دارند و تلاش می کنند شما را مانند زندانی تحت کنترل بگیرند، ولی ما فقط در برابر خدا سر فرود می آوریم.
 
رهبر جریان صدر گفت: آنان با همه وجود و توان تلاش می کنند جنگها را ادامه دهند، و برخی از آنان نیز به آزادسازی موصل اکتفا نکرده و سعی می کنند شما را وارد نبردهایی در مناطق مختلف کنند، تا طرح و نقشه بین المللی خود را عملی کنند؛ هوشیار باشید و از سرزمین خود دفاع کنید و دچار تفرقه نشوید.
نظرات بینندگان