arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۳۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۱ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۶

حزب الله لبنان:نقش رژیم صهیونیستی در ترور «مازن فقها» آشکار است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حزب الله لبنان در بیانیه ای ضمن محکوم کردن ترور «مازن فقها» از فرماندهان جنبش حماس، رژیم صهیونیستی را به دست داشتن در این ترور متهم کرد.

به گزارش ایرنا، در بیانیه حزب الله که عصر امروز (شنبه) منتشر شد، آمده است: این جنایت شاهد مثالی دیگر از روح تجاوزکارانه دشمن اشغالگر است و تاکیدی بر لزوم استمرار مبارزه با آن تا اخراج کامل آن خاک اشغال شده ماست.

حزب الله در ادامه ضمن تسلیت شهادت مازن فقها به خانواده او، جنبش حماس و ملت فلسطین، خواستار مجازات شدید عاملان و برنامه ریزان این جنایت شد تا به گفته این گروه، «کسی جرات نکند در خدمت به رژیم صهیونیستی برای ضربه زدن به مقاومت، شبانه مجاهدان را ترور کند.»

افراد مسلح ناشناس دیشب (جمعه) مازن فقها اسیر آزاده فلسطینی و از فرماندهان گردان های «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش «حماس» را در محله «تل الهوا» در جنوب شهر «غزه» به ضرب 4 گلوله به شهادت رساندند.

بسیاری از احتمال دست داشتن سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی در این عملیات می گویند. رژیم صهیونیستی از مدت ها پیش نام فقها را در لیست ترور خود قرار داده بود.

مازن فقها از ساکنان شهر «طوباس» در کرانه باختری رود اردن است که در جریان عملیات تبادل اسرا در سال 2011 میلادی از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد و به نوار غزه تبعید شد.

به دنبال این رخداد، گردان های عزالدین القسام این جنایت را ساخته و پرداخته رژیم صهیونیستی دانست و مسئولیت تبعات ناشی از این اتفاق را متوجه این رژیم کرد. 
نظرات بینندگان