arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۴۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۵ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۶

لزوم حمایت بانک شهر جهت توسعه مدیریت شهری کرج

در دوره چهارم شورای اسلامی شهر کرج، شهرداری این کلانشهر توانست از طریق دریافت تسهیلات بانکی از بانک شهر بیش از 90 درصد از پروژه های عمرانی در دست اجرا و یا پروژه های نیمه کاره را به مرحله بهره برداری برساند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شهردار کرج گفت:حمایت های بانک شهر در سال جدید برای توسعه و گسترش بیش از پیش فعالیت های مدیریت شهری کرج امری ضروری است. به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، علی ترکاشوند با بیان این مطلب به تامین 85 درصدی منابع مالی پروژه های عمرانی اجرا شده در شهر کرج طی چهار سال گذشته به صورت نقدی توسط شهرداری این کلانشهر اشاره کرد و افزود: همکاری بانک شهر و استفاده از تسهیلات این بانک نیز نقش بسزایی در تحقق این مهم داشته است.

وی با ارزیابی مثبت از همکاری و تعامل سازنده بانک شهر با مجموعه مدیریت شهری کرج ،افزود:این سطح از همکاری ها زمینه مناسبی را برای توسعه فعالیت های مدیریت شهری به نحو مطلوب فراهم کرده و شهرداری کرج توانسته است با وجود شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه پروژه های عمرانی کلانی را در سطح این کلانشهر اجرایی کند. ترکاشوند با اشاره به رکود ساخت و سازها در کلان شهرها و با بیان اینکه شرایط ایجاد شده در این عرصه بر جذب درآمد های شهرداری تاثیر گذاشته و خواهد گذاشت، عنوان کرد:در دوره چهارم شورای اسلامی شهر کرج، شهرداری این کلانشهر توانست از طریق دریافت تسهیلات بانکی از بانک شهر بیش از 90 درصد از پروژه های عمرانی در دست اجرا و یا پروژه های نیمه کاره را به مرحله بهره برداری برساند. شهردار کرج در پایان تاکید کرد: بی شک حمایت های مالی بانک شهر نقش به سزایی را جهت توسعه شهرها ایفا کرده است.
نظرات بینندگان