arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۶۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۶ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۶
فلاحت پیشه، نماینده اصولگرای مجلس، در گفتگو با «انتخاب»:

بقایی در انتخابات حضور نخواهد داشت / شورای نگهبان از دو قطبی شدن فضا جلوگیری خواهد کرد / روحانی برای تضمین پیروزی در انتخابات، قول تغییر آرایش کابینه را به مردم دهد

فلاحت‌پیشه با بیان اینکه افرادی که گرایش‌های انحرافی و التهابی داشته باشند در عرصه رقابت انتخاباتی حضور نخواهند داشت، موفقیت کاندیدای مورد حمایت احمدی‌نژاد برای حضور در صحنه انتخابات را بعید دانست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بقایی در انتخابات حضور نخواهد داشت / شورای نگهبان از دو قطعی شدن فضا جلوگیری خواهد کرد / روحانی برای تضمین پیروزی در انتخابات، قول تغییر آرایش کابینه را به مردم دهد

فلاحت‌پیشه با بیان اینکه افرادی که گرایش‌های انحرافی و التهابی داشته باشند در عرصه رقابت انتخاباتی حضور نخواهند داشت، موفقیت کاندیدای مورد حمایت احمدی‌نژاد برای حضور در صحنه انتخابات را بعید دانست.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده اصولگرای فعال در مجلس دهم در گفت و گو با خبرنگار سیاسی «انتخاب» احتمال حضور کاندیدای مورد حمایت احمدی‌نژاد در انتخابات پیش‌رو را بعید دانست و در بیان علل آن اظهار کرد: بنده فکر می‌کنم افرادی که گرایش‌های انحرافی و التهابی داشته باشند در عرصه رقابت انتخاباتی حضور نخواهند داشت چراکه همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند قرار بر این است که انتخابات ریاست جمهوری رقابتی باشد نه چالشی تا به این طریق از دو قطبی شدن جامعه هم جلوگیری شود.

وی در پیش‌بینی نتیجه تعیین صلاحیت بقایی خاطرنشان کرد: این امر به تصمیم‌گیری شورای نگهبان بستگی دارد و بنده معتقدم که در این دوره از انتخابات نتیجه تعیین صلاحیت‌ها مانع از دو قطبی شدن جامعه خواهد شد.

فلاحت‌پیشه در ارزیابی میزان موفقیت روحانی در انتخابات آتی تصریح کرد: بنده معتقدم بزرگترین رقبای آقای روحانی مدیرانش هستند، بنابراین آقای روحانی باید این مشکل را در درون کابینه خود حل کند.

وی با بیان اینکه روحانی باید برای تضمین پیروزی خود در انتخابات به مردم این قول و اطمینان را بدهد که آرایش کابینه خود را در جهت حل مشکلات کنونی تغییر خواهد داد، یادآورشد: یکی از انتظاراتی که به طور قطع آقای روحانی از مردم خواهد شنید این است که کابینه دولت نیاز به اصلاحات جدی دارد.

فلاحت‌پیشه در اشاره به حوزه‌هایی که روحانی در آنها عملکرد مثبتی داشته است تاکید کرد: بی‌تردید آقای روحانی در حوزه های سیاست خارجی، بهداشت و درمان و تساهل مدیریتی عملکرد مثبتی داشته است اما در حوزه کارآمدی تعداد زیادی از مدیران دولتی سوالات جدی از وی مطرح است.

نظرات بینندگان