arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۷۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۷ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۶

لوکوموتیو تاشکند 1-استقلال 1/کاوه فرشته نجات استقلال

شاگردان علیرضا منصوریان مقابل لوکوموتیو ازبکستان بازی باخته را به تساوی کشانده و به یک امتیاز ارزشمند دست یافتند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شاگردان علیرضا منصوریان مقابل لوکوموتیو ازبکستان بازی باخته را به تساوی کشانده و به یک امتیاز ارزشمند دست یافتند.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، تیم‌های لوکوموتیو ازبکستان و استقلال ایران از ساعت ۱۵:۳۰ امروز(سه شنبه) در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
 
تک گل استقلال را کاوه رضایی در دقیقه ۸۷ به ثمر رساند.
 
نیمه نخست:
 
در ابتدای این نیمه تیم فوتبال لوکوموتیو به حملات پردامنه‌ای دست زد و یک فرصت خوب را هم در دقیقه هشتم بدست آورد که علی بائف آن را به سمت دروازه استقلال زد اما رحمتی توپ را به خوبی دفع کرد. در ادامه و در دقیقه ۱۳ روی اشتباه فرشید باقری، مهاجم لوکوموتیو در موقعیتی تک به تک با رحمتی قرار گرفت و با یک شوت دقیق بیکیمایف گل نخست بازی را به ثمر رساند.
 
بعد از گل تیم لوکوموتیو، استقلالی‌ها جلو آمدند و در دقیقه ۲۱ محسن کریمی شانس گلزنی داشت اما شوت او با اختلافی اندک راهی اوت شد.
 
در ادامه این نیمه یک ضربه ایستگاهی در دقیقه ۴۰ به سود استقلال اعلام شد که این توپ را امید ابراهیمی به سمت دروازه حریف زد که با اختلافی اندک این توپ راهی اوت شد.
 
نیمه دوم:
 
شاگردان منصوریان نیمه دوم را برای رسیدن به گل تساوی، هجومی آغاز کرده و چند حمله نصفه و نیمه روی دروازه حریف تدارک دیدند.
 
در دقیقه ۵۲ ضربه خطرناک یولداشوف از کنار دروازه رحمتی به بیرون رفت. در ادامه و در دقیقه ۵۷ تعویضی از سوی سرمربی استقلال انجام گرفت و جابر انصاری پیش از ضربه ایستگاهی ابراهیمی وارد زمین شد اما در حالی که به نظر می‌رسید استقلالی‌ها با این تعویض برنامه‌ای برای ضربه ایستگاهی دارند، اما موفق به گلزنی نشدند.
 
بهترین موقعیت استقلال در دقیقه ۸۵ از دست رفت و ضربه سر بهنام برزای توسط مدافع حریف از روی خط دروازه برگشت داده شد.
 
اما یک دقیقه بعد کاوه رضایی بالاخره موفق شد بازی را به تساوی بکشاند و با ضربه ای فنی و زیبا، توپ را به گوشه دروازه نماینده ازبکستان فرستاد. در ادامه می رفت تا لوکوموتیو به گل دوم برسد اما بازیکن این تیم موقعیت تک به تک را به بالای دروازه زد.
 
ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، رابسون جانواریو، پادوانی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، امید ابراهیمی، علی قربانی، محسن کریمی و کاوه رضایی
 
در دیگر بازی گروه A تیم‌های الاهلی امارات و التعاون عربستان از ساعت ۲۰:۳۵ امروز به مصاف هم خواهند رفت.
 
استقلال با تساوی امروز، ۷ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول باقی ماند.
نظرات بینندگان