arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۸۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۵ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۶

پیام خانواده هادی نوروزی به مناسبت قهرمانی پرسپولیس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خانواده هادی نوروزی قهرمانی پرسپولیس را به خانواده بزرگ پرسپولیس تبریک گفته و از همه آن‌هایی که یاد و خاطره زنده یاد نوروزی را گرامی داشته‌اند تقدیر کردند.
 
به گزارش انتخاب به نقل از خبرآنلاین؛ در اطلاعیه خانواده هادی نوروزی آمده است:
ضمن عرض تسلیت به مردم شریف اذربایجان و کردستان و ابراز همدردی با خانواده قربانیان سیل و اروزی سلامتی و حل مشکلات مجروحان این حادثه وظیفه خود می دانیم ضمن تبریک قهرمانی از تک تک اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس تقدیر و تشکر ویژه داشته باشیم.
 
این قهرمانی مقتدرانه و زودهنگام که در سایه لطف الهی و زحمات مجموعه باشگاه،کادر فنی و در راس آن آقای برانکو،سرپرست محترم تیم و تک تک اعضای تیم و تلاش های خستگی ناپذیر بازیکنان،حمایت های خالصانه بزرگان و پیشکسوتان و حمایت همه جانبه مشوقین و هواداران بامعرفت پرسپولیس بدست آمده را به همه این عزیزان تبریک و شادباش می گوییم و از همه هواداران قدرشناس پرسپولیس و دیگر تیم ها که در دقیقه 24همه بازی های پرسپولیس یاد و خاطره هادی عزیزمان را گرامی داشتند نهایت تشکر و سپاس را داریم.
 
از رسانه های ورزشی و خبرنگاران گرانقدر سپاسگزاریم که نشان داده اند کاپیتان فقید پرسپولیس را از یاد نبرده اند و آرزو می کنیم که این قهرمانی تداوم یافته و انشااله با نتایج خوبی که پرسپولیس،استقلال تهران و خوزستان و ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا و تیم ملی در مقدماتی جام جهانی کسب می کند شاهد شادی و خوشحالی فوتبالدوستان در سال 96 باشیم. هادی عزیزمان نیز که سابقه کسب دو عنوان قهرمانی با پرسپولیس را در جام حذفی داشت آرزویش قهرمانی با تیم محبوب اش در لیگ برتر بود و حالا هرچند که او در میان ما نیست اما به قول هانی در آسمانها به آرزویش رسید و روحش با شادی و سربلندی هواداران شاد شد.خدا دلتان را همیشه ایام شاد کند.سلامتی و سربلندی تک تک اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس و ورزش ایران ارزوی قلبی ماست.
خانواده نوروزی و ابراهیم پور
نظرات بینندگان