arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۵ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶

یک جشن جذاب بهاری در فروشگاه اینترنتی مدیسه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

از اول اردیبهشت ماه، فروشگاه اینترنتی مدیسه اتفاقات خوب زیادی برای مشتریان خود در نظر گرفته‌است. در هر روز به 10 نفر از اعضای جدیدی که در خبرنامه مدیسه عضو شوند، نفری 100 هزار تومان هدیه خرید، جایزه تعلق می‌گیرد. این اردیبهشت خبرنامه مدیسه را به دوستانتان معرفی‌ کنید!

 
یک جشن جذاب بهاری در فروشگاه اینترنتی مدیسه 
 

فرش قرمزی برای تازه‌واردان و هم‌چنین مشتریان فروشگاه اینترنتی لباس مدیسه پهن شده‌است. در این جشن تخفیف بهاری، مجموعه‌های جدید متنوعی از جمله لباس مجلسی زنانه ، کفش مجلسی، انواع مانتو، لباس مردانه و کفش، عطر و عینک آفتابی، به حراج گذاشته خواهد‌شد. هر چند روز قیمت‌های چند برند پوشاک خواهد شکست تا بتوانید به ‌راحتی مجموعه لباس بهاری‌ خود را تکمیل کنید. اگر به دنبال پوشاک برندهای خاصی هستید و یا منتظر مجموعه‌های جدید لباس بوده‌اید، اردیبهشت زمان خرید آنها است.

علاوه بر این‌ها، با خرید خود از فروشگاه لباس مدیسه وارد قرعه‌کشی جایزه جذاب هفتگی می‌شوید. همه دوستانی که در ماه اردیبهشت بیش از 300 هزار تومان خرید کنند، شانس شرکت در قرعه‌کشی هفتگی جایزه بزرگ را خواهند داشت.

به دنبال یافتن نیمه گمشده باشید!

در خبرنامه مدیسه یک روز در میان، نیمی از یک کد تخفیف جذاب منتشر می‌شود که ساعاتی بعد نیمه گمشده آن کد را در کانال تلگرام مدیسه پیدا خواهید‌کرد. این کد تخفیف برای خرید از 4 برند منتخب روز معتبر خواهد‌بود.

پس عضویت در خبرنامه و کانال تلگرام مدیسه در اریبهشت ماه امسال از ضروریات است. پیشنهاد می‌کنیم به جمع مدیسه‌ای‌ها بپیوندید.


نظرات بینندگان