arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۰۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶

شریعتمداری:برنامه سفر رئیس جمهور به هرمزگان به دلیل شرکت در مناظره تغییر کرد

رییس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی درباره سفر وی به استان هرمزگان گفت: برنامه سفر رییس جمهوری به این استان به دلیل شرکت در مناظره تلویزیونی روز جمعه به زمان دیگری موکول شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی درباره سفر وی به استان هرمزگان گفت: برنامه سفر رییس جمهوری به این استان به دلیل شرکت در مناظره تلویزیونی روز جمعه به زمان دیگری موکول شده است.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایرنا، «محمد شریعتمداری» روز سه شنبه در پاسخ به سوال درباره زمان سفر رئیس‌جمهوری به استان هرمزگان گفت: براساس برنامه قبلی قرار بود سفر رئیس جمهوری روز پنجشنبه این هفته انجام شود و اقدام ها و برنامه‌ریزی‌های لازم نیز در این زمینه انجام شده بود.

وی ادامه داد: اما به دلیل تغییر زمان تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری که براساس تصمیم متولیان برگزاری انتخابات صورت گرفت و قرار است نخستین مرحله مناظره‌های تلویزیونی در روز جمعه هفته جاری انجام شود، به ناچار زمان این سفر تغییر کرد.
شریعتمداری افزود: رئیس جمهوری از مدت‌ها قبل برای سفر به هرمزگان و دیدار با مردم خونگرم و شریف این استان ابراز تمایل کرده بودند و برنامه‌ ریزی لازم نیز انجام شد، اما با توجه به تغییر برنامه‌ های انتخاباتی و زمان مناظره تلویزیونی این سفر با تأخیر انجام می ‌شود.

وی گفت: آقای روحانی ابراز امیدواری کرد در اولین فرصت ممکن امکان دیدار با مردم با وفا و بزرگوار استان هرمزگان فراهم شود و بتواند در میان این مردم خونگرم و عزیز حضور یابد.
پیش از این برخی منابع از مخالفت حسن روحانی و اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و نامزد انتخابات ریاست جمهوری از برگزاری مناظره در روز جمعه هفته جاری خبر داده بودند.

نخستین مناظره دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه این هفته در ساعت 16 و به مدت سه ساعت و به صورت زنده برگزار و پخش خواهد شد.
تمامی مناظره‌های انتخاباتی از شبکه‌ یک و یا شبکه خبر پخش خواهد شد.
مناظره‌های دو به دو بین کاندیداها برگزار نمی‌شود و در تمامی مناظره‌ها هر شش کاندیدای انتخابات با هم حضور خواهند داشت.
نظرات بینندگان