arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۰۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۷ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶

توصیه مراجع به محسن هاشمی برای ادامه راه «آیت الله»

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک پژوهشگر دینی گفت در دیداری که به همراه خانواده آیت الله هاشمی با مراجع تقلید داشتیم، همه مراجع به فرزند ایشان محسن هاشمی، توصیه کردند که آثار او را تبیین کند و راه پدر را ادامه دهد.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محمود رستگاری در مراسم جشن مبعث که در جنوب تهران برگزار شد، اظهار کرد: در این نظام ما به بزرگان بسیاری مدیونیم و در قبال آنان باید پاسخگو و مسئول باشیم که در این میان کسی که با تمام وجود اعلام می‌کنم در مقابل او مسئول و مدیون هستیم، حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است.
 
وی ادامه داد: ما در قیامت باید پاسخگوی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی باشیم. آنانی که دل او را شکستند و به او ناسزا  گفتند، آنانی که به تعبییر قرآن می‌دانستند و کتمان حق و حقیقت کردند و آنانی که می‌دانستند و می‌توانستند شهادت به پاکی او بدهند و ندادند باید در قیامت پاسخگوی خداوند باشند.
 
این پژوهشگر دینی با بیان اینکه «هاشمی رفت و داغ و درد فقدانش را بر دل دوستانش گذاشت»، اظهار کرد: کسانی هستند که حس می‌کنند با دشنام به هاشمی و کتمان حق به مقام و موقعیت می‌رسند. آنها باید بدانند که هرچند هاشمی رفته است اما فکر هاشمی زنده است.
 
وی با اشاره به دیداری که به همراه خانواده آیت‌الله هاشمی با مراجع تقلید داشته است، گفت: آیت‌الله جوادی آملی تعابیر عجیبی درباره آقای هاشمی داشتند. ایشان در مورد آیت‌الله هاشمی فرمودند که او خضر زمانه بود و همه مراجع به فرزند ایشان، محسن هاشمی، توصیه کردند که آثار او را تبیین کند و راه پدر را ادامه دهد.
 
رستگاری در پایان تأکید کرد: حیف است که فکر هاشمی در میان نسل امروز و فردا از بین برود. امروز رأی به روحانی یعنی رأی به اندیشه و فکر هاشمی است و کسانی که بخواهند این فکر جاودانه بماند، روحانی را برمی گزینند.
نظرات بینندگان