arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۷ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶

جهانگیری: من فرزند محرومیت های این آب و خاک هستم /دولت مخاطرات تحریم‌ها را کاهش داد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: کشور از نظر من در موقعیت حساسی قرار دارد، از نظر سیاست خارجی، اوضاع جهانی و منطقه ای که در آن قرار داریم، از نظر توسعه ای در یک پیچ تاریخی هستیم.
 
به گزارش انتخاب به نقل از خبرآنلاین، اسحاق جهانگیری در اولین برنامه تبلیغاتی خود در رادیو، با اشاره به اینکه انتخاباتی بزرگ و سرنوشت ساز در پیش داریم، گفت: انتخاباتی که هرکسی در آن با ایفای نقش خود و با رای آگاهانه اش کاری می‌کند که در مقابل خداوند و ملت ایران پاسخگو باشد. من هم برهمین اساس می خواهم بگویم چرا به عنوان نامزد ریاست جمهوری آمده ام.
 
وی افزود: کشور از نظر من در موقعیت حساسی قرار دارد، از نظر سیاست خارجی، اوضاع جهانی و منطقه ای که در آن قرار داریم، از نظر توسعه ای در یک پیچ تاریخی هستیم، هم فرصت هایی کم نظیری داریم هم با مسائل، تنگناها و تهدیدهای مختلفی روبرو هستیم.
 
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: سابقه، تجربه و تخصص و توانایی دارم که احساس کردم که باید آن را در خدمت کشور و مردمم قرار دهم. من فرزند محرومیت های این آب و خاک هستم، فرزند ایران هستم، با تلخی ها و شیرینی های این ملت زندگی کرده ام، با هزینه های فراوان این ملت و کشور از سالهای سخت پیش انقلاب تا کنون تجربه آموختم و چیزها یاد گرفتم. آموخته ام که برای برداشتن قدم های رو به جلو و برنگشتن به گذشته های تلخ چه باید کرد و چه کاری نباید کرد.
 
وی با بیان اینکه کشور 4 سال دشوار را با تدبیر و امید پشت سرگذاشته است، خاطرنشان کرد: دولت با استفاده از ظرفیت ملی و توان کارشناسان و نخبگان مخاطرات فراوانی که با تحریم‌ها و تهدیدهای بین المللی بوجود آمده بود کاهش داده است. ما نیازمند استمرار همان روش ها هستیم. امنیت خوبی داریم اما باید امنیت را پایدار کنیم.
نظرات بینندگان