arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۰۸۲۸
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۱ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶

محسن هاشمی‌: شرکت در انتخابات از توصیه‌های آیت الله بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرزند آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی شرکت در انتخابات را از توصیه‌های آن مرحوم عنوان کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از  ایسنا، محسن هاشمی‌رفسنجانی صبح امروز (شنبه) پیش از سخنرانی روحانی در کرمان اظهار کرد: باید به توصیه مرحوم هاشمی که شرکت در انتخابات را وظیفه آحاد ملت می‌دانست توجه ویژه داشت.

وی ادامه داد: خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی با قانون اساسی و عملکرد این چند دهه خود نشان داده که آیه تغییر امت ها در اسلام را به وسیله انتخاباتی که اکنون هر دو سال یکبار برگزار می شود محقق می کند و راه را برای مردم باز گذاشته و مردم با شرکت خود در انتخابات می توانند سرنوشت خود را به راحتی رقم بزنند.

هاشمی با بیان اینکه باید به توصیه مرحوم آیت الله هاشمی که شرکت در انتخابات را وظیفه آحاد مردم می‌دانست، توجه ویژه داشت افزود: علی الخصوص در انتخابات پیش رو وظیفه ما خطیرتر است، چرا که آقای دکتر روحانی با برنامه ریزی های چهار ساله توانست زیربنای فعالیت را آماده کند و در دور دوم برنامه ها کامل می شود.

وی اضافه کرد: در کشور ما به راحتی امکان پذیر نیست در یک دوره چهار ساله از تلاش ها نتیجه گرفت، چرا که باید ابتدا زیربناها را ادامه داد و پیش برد. در نظام ما تا به حال هیچ رئیس جمهوری نتوانسته در یک دوره چیزهایی را که قول داده به نتیجه برساند.

هاشمی در پایان گفت: از شما مردم کرمان تقاضا دارم با رای خود به آقای روحانی در به نتیجه رسیدن برنامه ها کمک کنید. در خاطرات مرحوم آیت الله هاشمی که منتشر شده، در جای جای آن نام دکتر روحانی را می‌بینیم که مشورت‌های مهمی داده و مسئولیت‌های ویژه داشتنه‌اند.
نظرات بینندگان