arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۲ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶

بخشنامه سرپرست دانشگاه آزاد درباره "عزل و نصب‌ها" و "فعالیت‌های انتخاباتی"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دکتر نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ضمن قدردانی از خدمات و زحمات دکتر میرزاده در مدت تصدی وظیفه خطیر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه ای به روسای واحدهای مراکز استان (دبیران هیات امنای استان ها)، روسای واحدهای جامع مستقل، واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، متن بخشنامه سرپرست دانشگاه به شرح زیر است:

نظر به لزوم اداره هرچه بهتر و پویا تر دانشگاه و تداوم امور آن مقتضی است ترتیبی اتخاذ شود تا کلیه قسمت ها، واحدها و بخش های وابسته و تابعه دانشگاه وظایف قانونی خود را به بهترین نحو ممکن تداوم بخشیده و با رعایت قوانین، مقررات و مصالح، نسبت به ارائه خدمات شایسته اهتمام ورزند.

بر اساس این بخشنامه به منظور ایجاد جو آرامش، اطمینان و استمرار خدمت رسانی به دانشجویان عزیز در دانشگاه، تا اطلاع بعدی از هرگونه عزل و نصب در تمامی مشاغل تحت پوشش دانشگاه خودداری و موارد ضروری را با اینجانب مکاتبه نموده تا در صورت صلاحدید مجوز لازم داده شود.

قرارداد های جدید بالای یک میلیارد ریال ( یکصد میلیون تومان) فعلا منعقد نشده و درباره قراردادهای فوری کمتر از آن نیز پس از تایید عامل خزانه دار استان و تصویب معاون اد اری و مالی سازمان مرکزی اقدام شود.در مورد تداوم قراردادهای موجود نیز در چارچوب مصوبات قانونی اقدام و از ایجاد هرگونه تعهد جدید پرهیز شود.

بر اساس بندهای این بخشنامه با توجه به نزدیکی ایام انتخابات، هیچ یک از بخش های ستاد مرکزی و واحد و مراکز دانشگاهی و واحدهای تابعه و وابسته مطلقا مجاز نیستند که در اوقات اداری و یا با صرف هزینه از منابع دانشگاه برای گروه های سیاسی و کاندیداهای مورد نظر فعالیت و تبلیغ کنند.

نظرات بینندگان