arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۰۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۴ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶

احضار بیش از 15 کاندیدای انتخابات شورای شهر به دادسرا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دادستان عمومی و انقلاب قزوین از احضار شماری از نامزدهای شورای شهر به دادسرا خبر داد و گفت: بالغ‌بر 15 نفر به‌علت تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی به دادسرا احضار شدند و طی تذکراتی، متعهد شدند که مطابق قواعد و مقررات عمل کنند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «اسماعیل صادقی نیارکی»، دادستان عمومی و انقلاب قزوین با اشاره به فرارسیدن پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: دادسرای قزوین با آمادگی کامل و با مدیریت فضای مجازی نسبت به جلوگیری از تخلف در این حوزه اقدام خواهد کرد تا مشکلات این بخش به حداقل ممکن برسد.

وی از احضار بیش از 15 کاندیدای شورای شهر به دادسرا خبر داد و گفت: بالغ‌بر 15 نفر به‌علت تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی به دادسرا احضار شدند و طی تذکراتی، متعهد شدند که مطابق قواعد و مقررات عمل کنند.

صادقی‌نیارکی تصریح کرد: در زمینهٔ جرائم انتخاباتی هیچ پرونده‎ای در دادسرا تشکیل و ثبت‌ نشده است و اقدامات صورت گرفته به‌منظور کنترل و پیشگیری از بروز جرائم است، مهم‌ترین رویکرد دادستانی امنیت و سلامت انتخابات است که در این راستا از ابتدای سال با رصد تحرکات انتخاباتی و نظارت دقیق از ایجاد حواشی جلوگیری کرده‏‎ایم.

نظرات بینندگان