arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۰۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۵ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶

اعلام موجودیت ستاد مردمی حمایت از رئیسی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ستاد مردمی حمايت از حجت الاسلام و المسلمين سیدابراهیم رئیسی با انتشار بیانیه ای اعلام موجودیت کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«منت خداي را كه خلقت را به زيباترين شكل آفريد و آن را مهد نعمت هاي مادي و معنوي قرار داد و پيامبران را براي هدايت انسان فرستاد و به او اختيار داد تا سرنوشت خويش را با حكمت و دانشي كه به او بخشيد به بهترين و زيباترين صورت رقم بزند.

ملت عزيز ايران ضمن احترام و عرض ادب به پيشگاه شما، در پي حضور حجت الاسلام و المسلمين دكتر ابراهيم رئيسي در دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و استقبال فراگير از سوي اقشار و اقوام مختلف در سراسر ميهن اسلامي، با استعانت از الطاف خداوندي و توجه به رهنمودهاي حكيمانه رهبر معظم انقلاب اسلامي(مد ظله)، مبني بر اتكا به ظرفيت ها و توانائي هاي خودي با بهره گيري از سرمايه عظيم نيروهاي متعهد و متخصص داخلي و ذخاير مادي خدادادي، در جهت پي ريزي و اجراي اقتصاد مقاومتي، توليد ثروت،ايجاد اشتغال و افزايش درآمد ملي و رهايي مردم از وضع ملال آور كنوني،همزمان با اعياد مبارك شعبان، جمعي از خدمتگزاران و فرزندان كوچك ملت بزرگ ايران، با پشتوانه جمعي قشرهاي مختلف موجوديت و شروع فعاليت ستاد مردمي حمايت از دكتر ابراهيم رئيسي را رسماً اعلام مي نمايند.

طبيعي است كه وضع كنوني كه در شأن و كرامت ملت ايران نمي باشد،حاصل فاصله گرفتن از شعارها و اهداف اوليه انقلاب و آرمانهاي بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) و خلف صالح اش رهبر معظم انقلاب (مد ظله)در خدمت به محرومين و اجراي عدالت و فراهم نمودن فرصت ها و توزيع امكانات براي همه آحاد ملت مي باشد.

موريانه فساد و تبعيض و رانت خواري كه به تدريج در ساختار اداري كشور رسوخ نموده مي رود تا خوي اشرافيگري و نظام طبقاتي را به مملكت بازگردانده و آن را در مملت نهادينه نمايد. برخورد با انحراف ايجاد شده و باز گرداندن چرخ انقلاب به مسير اصلي خويش نياز به اقدامي انقلابي در تغيير وضع موجود و استقرار دولتي انقلابي، كارآمد و متعهد به آرمانهاي امام و رهبري و ملت انقلابي ايران دارد. از اين رو از ملت شريف ايران دعوت مي كنيم براي ايراني آباد و فردايي پر از نشاط، معنويت، آسايش، استقلال، عزت و كرامت، در روز 29 ارديبهشت با حضور پرشور رأي خود را بنام به دكتر ابراهيم رئيسي،كه توان مديريتي موفق، مبارزه باتبعيض و بي عدالتي، پاك دستي و امانت داري وتوجه ويژه به تعهد و تخصص را در صحنه عمل به اثبات رسانده است در صندوق هاي رأي واريز نماييد.

ستاد مردمي حمايت از حجت الاسلام و المسلمين دكتر رئيسي (سحر)»

نظرات بینندگان