arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۰۸ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶

رئال مادرید حریف یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا شد/ پیروزی تلخ اتلتیکو مادرید!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تیم فوتبال رئال مادرید با وجود شکست ۲ بر یک در دیدار برگشت مقابل اتلتیکو مادرید در مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا به فینال این مسابقات صعود کرد و حریف یوونتوس شد.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، تیم های فوتبال اتلتیکو مادرید و رئال مادرید دیدار برگشت خود در مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را چهارشنبه شب در ورزشگاه ویسنته کالدرون برگزار کردند که در پایان تیم اتلتیکو ۲ بر یک برنده شد. با این نتیجه رئال مادرید راهی فینال شد.

در نیمه نخست اتلتیکو شروعی توفانی داشت. شوت کاراسکو و ضربه سر تورس در دقایق ابتدایی دروازه ناواس را تهدید کردند. رئال البته روی یک ضربه کاشته این حملات اولیه را پاسخ داد.

شاگردان سیمئونه در دقیقه ۱۲ موفق به گشودن دروازه رئال مادرید شدند. سائول نیگز کرنر ارسالی را با ضربه سر دقیق درون دروازه ناواس جای داد. شاگردان سیمئونه فشار حملات خود را حفظ کردند و در دقیقه ۱۵ به گل دوم دست یافتند.

خطای رافائل واران روی تورس توسط چاکر، داور ترکیه ای پنالتی گرفته شد و آنتون گریزمان آن را به گل تبدیل کرد. بعد از آن رئال مادرید به خود آمد و از فشار حملات اتلتیکو کاست. اتلتیکو که در میانه میدان جنگندگی دقایق اولیه را نداشت در دقیقه ۴۲ دروازه خود را گشوده دید.

حرکت انفرادی کریم بنزما از چپ و پاس عرضی او باعث شد تونی کروس در موقعیت شوتزنی قرار گیرد که اوبلاک ضربه او را برگرداند اما در ریباند ایسکو دروازه اتلتیکو را گشود تا نیمه نخست با برتری ۲ بر یک شاگردان سیمئونه پایان یابد.

با شروع نیمه دوم وضعیت تا حدی تغییر کرد. تیم اتلتیکو مادرید صاحب توپ و میدان بود اما رئال مادرید در دفاع بهتر ظاهر شد و مثل دقایق اولیه نیمه نخست اجازه خلق موقعیت را به تیم سیمئونه نداد.

اتلتیکو مادرید در اواسط نیمه دوم حتی خوش شانس هم بود که ضربه سر بنزما به درون دروازه نرفت. شاگردان سیمئونه که بعد از دریافت گل تقریبا انگیزه های خود را از دست داده بودند در ادامه کار توان لازم را برای گلزنی نداشتند و در نهایت بازی را با همان برتری ۲ بر یک پایان بردند تا بار دیگر در لیگ قهرمانان مقهور رئال مادرید شوند و این بار از صعود به فینال باز مانند.

رئال مادرید که بازی رفت را ۳ بر صفر برده بود در مجموع ۴ بر ۲ برنده شد و به فینال این مسابقات راه پیدا کرد تا حریف یوونتوس در دیدار پایانی شود.

رئالی ها از این فرصت برخوردار هستند تا در صورت قهرمانی به نخستین تیمی تبدیل شوند که از عنوان خود دفاع کرده است.


نظرات بینندگان