arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶

خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل در هر جا با ما!

وب سایت تراول باما یکی از برترین سایت ها برای خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی و رزرو هتل است که میان کاربران اینترنتی بسیار محبوب شده است . این وب سایت امکان خرید بلیط و رزرو هتل در سریع ترین زمان ممکن را فراهم کرده است .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل در هر جا با ما! 

شما برای مسافرت های کاری و تفریحی خود چگونه برنامه ریزی میکنید ؟

هنوز هم برخی از ما زمانی که میخواهیم به سفر برویم به آژانس‌های مسافرتی در سطح شهر مراجعه میکنیم و علاوه بر طی یک مسیر طولانی و زمانبر برای تهیه تور های مسافرتی ، هزینه بیشتری را نیز پرداخت میکنیم .

اما افراد باهوش تر و بروزتر که برای وقت و پول خود ارزش بیشتری قائل هستند همیشه برای انجام کارهای خود بدنبال راهکار های سریع تر و به صرفه تر هستند . راهکاری که باکیفیت تر و کم هزینه تر باشد و سریع تر هم انجام شود .

به گزارش ویرلن ، این نوع اشخاص برای خرید تور برنامه های گردشگری و سفر به داخل یا خارج از کشور راهی نقاط مختلف شهر نمیشوند و تنها در موبایل یا کامپوتر خود بدنبال بهترین وب سایت برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل جستجو میکنند .

وب سایت تراول باما یکی از برترین سایت ها برای خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی و رزرو هتل است که میان کاربران اینترنتی بسیار محبوب شده است . این وب سایت امکان خرید بلیط و رزرو هتل در سریع ترین زمان ممکن را فراهم کرده است .

اما سایر ویژگی های سایت تراول باما آن را به یکی از پرطرفدار ترین سایت ها در این حوزه تبدیل کرده است .

ویژگی های پرطرفدار تراول باما :

در سایت معتبر تراول باما برای خرید بلیط هواپیما میتوانید ایرلاین و نوع هواپیمای مورد نظرتان را انتخاب کنید و زمان دقیق پرواز رفت و برگشت نیز را خودتان تنظیم کنیم تا همه چیز براساس برنامه ریزی ، کیفیت و بودجه مورد نظرتان باشد .

در این سایت براحتی میتوانید با انتخاب شهر مقصد مورد نظر ، فهرستی از هتل ها را مشاهده کنید و با توجه به درجه کیفیت هتل ، موقعیت شهری و هزینه ، بهترین هتل را انتخاب کنید .

برای رزرو هتل خارجی ، میتوانید تصاویر ساختمان و داخل اتاق هتل ، موقعیت شهری و دسترسی به نقاط توریستی یا اداری شهر مقصد را ببنید و بهترین هتل را انتخاب کنید .

رزرو هتل در دبی و رزرو هتل در باکو جزو بخش های پرطرفدار این وب سایت معتبر است .

برای انتخاب پرواز نیز میتوانید روز های مختلف را بررسی کنید تا خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی را با مناسب ترین قیمت بخرید . ایرلاین های مختلفی نیز وجود دارد تا بتوانید بهترین پرواز را انتخاب و بلیط چارتری هواپیما را بصورت آنلاین بخرید و با استفاده از کارت های شتاب براحتی پرداخت کنید .

در تراول باما می توانید بصورت آنلاین قیمت بلیط هواپیما را فقط در چند ثانیه پیدا کنید و با چند کلیک تمامی مراحل خرید آنلاین پرواز را تکمیل کنید. تراول باما بیش از ۹۰۰ ایرلاین داخلی و خارجی را برای پیدا کردن بهترین مسیر و پایین ترین قیمت پرواز برای شما جستجو می کند.
 پس از جستجو تمامی پروازهای موجود به ترتیب قیمت لیست می شوند و شما با کمک فیلترهای روی سایت می توانید بلیط مورد نظرتان را سریع بیابید و با کارت شتاب پرداخت کنید. از بلیط های چارتری گرفته تا بلیط بیزنس کلاس، همه و همه را با تخفیف های باور نکردنی در این سایت پیدا میکنید.

در تراول باما می توانید بطور کاملا آنلاین قیمت هتل و هتل آپارتمان ها را با تخفیف های منحصر به فرد پیدا کنید و فقط با چند کلیک هتل مورد نظرتان رو رزرو کنید و با کارت شتاب پرداخت کنید.

از هتل های لوکس و ۵ ستاره تا هتل های ارزان و هاستل ها در این سایت موجود است .
 
ابتدا تاریخ ورود و خروج را وارد کنید تا سایت در چند ثانیه برای تاریخ سفر شما جستجو کند .
 
قیمت هتل همراه با تخفیف و موقعیت مکانی به شما نمایش داده می شود.

همچنین می توانید توسط امکانات فیلتر, قیمت، تعداد ستاره، موقعیت مکانی و هتل های تخفیف دار را پیدا کنید و با کارت شتاب آنلاین رزرو کنید.

امکان خرید آنلاین بلیط هواپیما از بیش از ۹۰۰ ایرلاین داخلی و خارجی و امکان رزرو بیش از ۵۰۰ هزار هتل و هتل آپارتمان در ایران و سرتاسر دنیا ، برخی از ویژگی های محبوب تراول باما است .

نظرات بینندگان