arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۴۵۰۷
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶

رئیسی: در فتنه 88 می‌گفتند مردم به خاطر ساندیس آمده‌اند، اما مردم در 9 دی کار را تمام کردند / این 48 ساعت آتی بسیار تعیین کننده است

حاصل این نگاه غلط جلوه‌های مختلفی دارد، نمونه‌های از آن را می‌توان سند 2030 ، FATF و برجام ذکر کرد که یکی پس از دیگری صدایش درمی آید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیسی: در فتنه 88 می‌گفتند مردم به خاطر ساندیس آمده‌اند، اما مردم در 9 دی کار را تمام کردند / این 48 ساعت آتی بسیار تعیین کننده است

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: رکود در کشور ناشی از نگاه غلط دولت به بیرون است.

به گزارش «انتخاب»؛ حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهیمن دوره انتخابات ریاست‌جموری که صبح امروز(چهارشنه 28 اردیبهشت) در تالار آدینه تهران سخنرانی می‌کرد، گفت: مساله رکود و تورم باید تغییر کند، تورم 8 درصد است چون رکود است، اگر رکود نباشد، بازهم تورم همین مقدار است؟

وی با بیان اینکه رکود در  بازار کسب و کار ناشی از معطل گذاشتن کشور و نگاه به بیرون است، ادامه داد: حاصل این نگاه غلط جلوه‌های مختلفی دارد، نمونه‌های از آن را می‌توان  سند 2030 ، FATF و  برجام ذکر کرد که یکی پس از دیگری صدایش درمی آید.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست ‌جمهوری با تاکید بر اینکه با وجود این مشکلات آن رفاه هم که گفته بودند، ایجاد نشده و داد مردم از این وضعیت در آمده است، اظهار داشت: ایجاد هراس آقایان به جای ارائه گزارش عملکرد است و همه در داخل و خارج دست به دست هم داده‌اند، ما جا نمی‌خوریم اما مردم انتظار این بداخلاقی ها را ندارند.

رئیسی تصریح کرد: آقایان به شهر خودتان می‌آمدید تا ببینید مردم چگونه آمدند، چرا به مردم توهین می‌کنید، اگر این پیام‌ها را نشنوید و اعتراض مردم را نشنوید، روزی می‌شنوید که خیلی دیر است.

وی با بیان اینکه در فتنه 88 می‌گفتند مردم به خاطر ساندیس آمده‌اند، اما مردم در 9 دی کار را تمام کردند، افزود: این 48 ساعت آتی بسیار تعیین کننده است، ملاک و میزان رأی ملت است اما وظیفه ما آن است که درست بشناسانیم.

کاندیدای دوازدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری با اعلام اینکه برنامه ما در سایت قرار گرفته است اما کشور مشکل کمبود برنامه ندارد بلکه مشکل اجرای برنامه است، گفت: مگر نمی‌گویید 100 روز دیگر می‌خواهید گزارش دهید، از همین الان شروع کنید چون دولت دست شماست.

نظرات بینندگان