arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶

ظریف: حتی یک رای می‌تواند آینده را تغییر دهد

محمد جواد ظریف وزیرامورخارجه کشورمان ، عصر روز چهارشنبه در پیامی از مردم برای مشارکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمد جواد ظریف وزیرامورخارجه کشورمان ، عصر روز چهارشنبه در پیامی از مردم برای مشارکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.
 
به گزارش انتخاب متن این پیام بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم   
 
سلام،
 
انتخابات روز جمعه،  آینده همه ما را رقم خواهد زد و مشخص خواهد کرد که مردم ایران راه پیشرفت و توسعه و راه انسجام و حضور همه جانبه برای مشارکت برای ساختن آینده خودشان را  انتخاب خواهند کرد و به دنیا نشان خواهند داد که باید با این مردم با زبان احترام صحبت کنند و نمی توانند هیچگاه یک ایرانی را تهدید کنند. اگر مشارکت شما در انتخابات ۹۲ نبود هیچ گاه برجام به نتیجه نمی‌رسید. هیچ گاه تحریمها برداشته نمی شد و هیچ‌گاه دنیا ناگزیر از این نمی شد که با نمایندگان شما با احترام و با زبان تکریم صحبت کنند نه با زبان تحقیر و تهدید.
 
من  همه ایرانیان، ایرانیان خارج از کشور و ایرانیان داخل کشور  را دعوت می کنم که همه روز جمعه به پای صندوق رای بروند. هم خودشان ، هم دوستانشان و هم خانواده و آشنایانشان را تشویق کنند که به پای صندوق رای بروند. من به ایرانیان خارج از کشور اطمینان می دهم که رای تک تک شما اهمیت و تاثیر دارد و از آن صیانت خواهد شد.  روز جمعه همه ما با این اطمینان به پای صندوقهای رای می رویم که حتی یک رای می تواند آینده را تغییر دهد. حتی یک رای درنتیجه انتخابات تاثیر خواهد داشت. همه ما روز جمعه برای ادامه مسیر و برای ادامه ساختن ایرانی شکوهمند ، پراحترام و با عزت و سربلندی در پای صندوقهای رای برای انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها حضور پیدا خواهیم کرد. شاد و سربلند باشید.
نظرات بینندگان