arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۵۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۰ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۶

پرسپولیس ۰ - ۰ لخویا (پایان نیمه اول)

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دیدار تیم های پرسپولیس ایران و لخویا قطر از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در نیمه نخست با تساوی بدون گل تمام شد.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و در بازی رفت، پرسپولیس در روزی که از داشتن هوادارانش محروم بود، از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی رودر روی لخویا قطر قرار گرفت. این بازی سرد و کم موقعیت در نیمه نخست با تساوی بدون گل تمام شد.
 
قضاوت این دیدار را کوالنکو از کشور ازبکستان بر عهده دارد.
 
گزارش نیمه نخست
 
در دقیقه ۴، سانتر وحید امیری از سمت راست زمین لخویا به مقابل محوطه هجده قدم به احمدزاده رسید اما شوت یک ضرب او با اختلاف از دروازه به بیرون رفت.
 
در دقیقه ۶، سانتر خوب حسین ماهینی از سمت راست زمین لخویا در داخل محوطه جریمه روی سر مهدی طارمی نشست اما ضربه سر او با اختلاف به بیرون رفت تا این فرصت هم از دست پرسپولیس برود.
 
در حالی که ۴۰ دقیقه از نیمه نخست این دیدار گذشته بود، هیچ کدام از دو تیم نتوانستند از سد خط دفاعی همدیگر عبور کنند و بیشتر بازیکنان خط هافبک هر دو تیم به دنبال پیدا کردن روزنه ای برای حمله بودند.
 
در دقیقه ۴۱، مهدی طارمی به داخل محوطه جریمه نفوذ کرد که سانتر او با برخورد به بایکن لخویا دور شد که در این صحنه طارمی اعتقاد به خطای هند و پنالتی داشت اما نظر داور چیز دیگری بود.
 
این بازی که در نبود تماشاگران بسیار کم هیجان تر  از گذشته دنبال می شد بسیار کم موقعیت بود تا بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل تمام شود.
 
ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، وحید امیری و مهدی طارمی
 
ترکیب لخویا: قاسم برهان، محمد موسی، احمد یاسر، چیکو فلورس، خالد مفتاح، اسماعیل محمد، لوئیز جونیور، نام تاهی، کریم بوضیاف، علی حسن عفیف و یوسف مساکنی
نظرات بینندگان