arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۶

تبریک دبیرکل جامعه روحانیت مبارز و خانواده آیت الله طالقانی به رییس جمهور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خانواده آیت‌الله طالقانی و دبیرکل جامعه روحانیت مبارز، در پیامی پیروزی حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در انتخابات دوازدهمین ریاست جمهوری را تبریک گفتند.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایرنا، متن پیام خانواده آیت‌الله طالقانی به این شرح است:
 
با عرض تبریک به ملت عزیز و هوشمند ایران که با انتخاب مجدد خود برگ زرین دیگری در تاریخ افتخار ایران ثبت کردند.
 
از آغاز دوم خرداد سال 1376 در فراز و نشیب‌های ملی و حاکمیتی با کسب تجربیات فراوان باعث رشد، ارتقاء، آگاهی، پویایی و بالندگی مردم گشته و سبب فائق آمدن فرهنگ، اخلاق و آزادی بر معضلات و مشکلات معیشتی گردیده و با وجود و وعده و عیدهای ناممکن و درصدی جریان پوپولیستی که باز خورد آن منجر به حماسه 29 اردیبهشت 1396 (همانطور که مرحوم آیت الله طالقانی با الهام از قرآن ' آیه 204 سوره بقره' خطر وعده آب و نان را بارها گوشزد می نمود) فارغ از آن ملت با رای خود تعامل را جایگزین تقابل، خشونت و جنگ کردند.
 
لازم است ملت متعد و وفادار در چهار سال پیش رو همچنان همراه رئیس جمهوری منتخب بمانند تا بتواند به تعهداش عمل کنند.
 
خانواده آیت الله طالقانی (ره)
 
در پیام آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز، آمده است:
 
خداوند منان را شاکریم که ملت بزرگ، مؤمن و فهیم ایران را در خلق حماسه ‏ای دیگر سرافراز کرد. به این ملت درود می فرستیم و خاضعانه از محضر حضرت حق جل و علا بهروزی، سربلندی، رفاه و تعالی مادی و معنوی مردم عزیز را خواستاریم.
 
وی افزود: به رییس جمهور منتخب جناب آقای دکتر حسن روحانی تبریک می گوییم و اعتماد مجدد مردم شریف ایران به ایشان را موهبتی بزرگ دانسته و انتظار داریم ایشان و دولت محترمشان نسبت به اجرای تذکرات مقام معظم رهبری و وظائف قانونی و وعده ‏های مطرح شده و خواسته ‏های به حق مردم جدی و کوشا باشند و دوران جدید را که خود وعده داده ‏اند با سرعت و کارایی بیشتر و اشتباه کمتر تداوم بخشند و به خصوص در رابطه با محرومیت زدایی، اشتغال، رونق تولید، افزایش اقتدار ملی و توسعه اخلاق و فرهنگ دینی گامی بلند و تأثیرگذار بردارند.
 
موحدی کرمانی نوشت: دوران پس از انتخابات زمان وحدت، یکدلی، حسن ظن، تلاش و کوشش مضاعف است. لذا همه با هم ایستادگی در برابر دشمنان و دوستی و محبت به دوستان و مؤمنان را وجهه همت خود قرار دهیم و همه از قانون تمکین کنیم. صادقانه در خدمت هم باشیم، به آرمان‏های بلند انقلاب اسلامی وفادار بمانیم، سیاست‏های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری را نقشه راه خود قرار دهیم و با نظارت صحیح به دولت و مجریان و سایر خدمتگزاران کمک کنیم. ان شاءالله
 
وی افزود: جامعه روحانیت مبارز از مراجع عظام تقلید، حوزه‏های علمیه، روحانیت معظم و سایر نخبگان، مسئولین اجرایی، نظارتی، کاندیداها و فعالان سیاسی و رسانه‏ ها و قاطبه ملت شریف ایران علی الخصوص مقام معظم رهبری دام عزه که در خلق این حماسه عظیم و ماندگار نقش آفرین بوده ‏اند صمیمانه سپاسگزاری می نماید.
نظرات بینندگان