arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۵۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۷ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶

معاون قوه قضائیه: سلطنت‌طلب ها و بازماندگان پهلوی هم درانتخابات شرکت کردند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: امیدواریم رئیس‌جمهورمنتخب، دولت مبارکی را تشکیل دهد اما باید مراقب بود تا رفتار و گفتارمان طوری نباشد که رضایت عده‌ای منافق و سلطنت‌طلب خارج نشین را کسب کنیم.
 
به گزارش انتخاب به نقل از معاونت فرهنگی قوه قضائیه،حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی با اشاره به برخی شباهت‌های موجود میان زمان ما و زمان امیرالمومنین علیه‌السلام و درس‌هایی که از پیام آن حضرت به محمد ابن ابی‌بکر، حاکم آن زمان مصر می‌توانیم دریافت کنیم، گفت: در این نامه، علی ابن ابی‌طالب در اولین جمله، از فرماندار خود می‌خواهد از دین خود بترسد و از دین خود محافظت کند و این سفارش شامل حال تک تک مسوولان جمهوری اسلامی که حتی مسوولیت کوچکی دارند هم می‌شود.
 
وی افزود: برخی برای بدست آوردن یک پست یا حفظ آن، ممکن است خود را به در و دیوار بزنند و دین خود را از دست بدهند و البته این موضوع مراقبت می‌خواهد تا حتی لحظه‌ای، موجبات ناخشنودی خداوند را به‌خاطر رضایت مردم فراهم نکنیم.
 
معاون فرهنگی قوه‌قضاییه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و وقایع تازه‌ای که در این خصوص رخ داده گفت: کسانی در این انتخابات رای داده‌اند که در سی و هشت سال گذشته در هیچ انتخاباتی شرکت نکرده‌ بودند و این موضوع شامل دشمنان خارج‌نشین، سلطنت‌طلب‌ها و حتی بازماندگان رژیم منحوس پهلوی هم می‌شود.
 
وی اضافه کرد: از یک سو آمدن پای صندوق رای توسط این عده، به تعبیر مقام معظم رهبری، رای به نظام جمهوری اسلامی و پذیرفتن این ساز و کار است و این وجه مثبت قضیه است، اما در وجه دیگر، سوالاتی از جمله اینکه به چه کسی رای داده‌اند؟ به چه چیز دل بسته‌اند؟ و در ما چه دیده‌اند که به سمت ما آمده‌اند؟ در ذهن متبادر می‌شود که البته باید به این مساله فکر کرد و به فرمایش امیرالمومنین باید از خود و دینمان بترسیم و به این بیاندیشیم که مبادا ناخشنودی خدا را به خاطر چند نفر سلطنت‌طلب ‌ کسب کنیم.
نظرات بینندگان