arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۲۳ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۶

واکنش تند معاون نخست‌‌وزیر روسیه به جوسازی رسانه‌های انگلیسی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ویتالی موتکو جوسازی رسانه‌های انگلیسی در خصوص نقض حقوق کارگران ورزشگاه‌های در حال ساخت جام‌جهانی ۲۰۱۸ را غیر واقعی و هدفمند خواند.

به گزارش انتخاب به نقل از تسنیم، ویتالی موتکو، معاون نخست‌وزیر روسیه که ریاست کمیته سازماندهی جام‌جهانی 2018 را بر عهده دارد به خبرگزاری تاس گفت: کار در ورزشگاه‌های جام‌جهانی 2018 مطابق معیارهای موردنظر فیفا پیش می‌رود.

موتکو ادامه داد: حقوق تمام کارگران ورزشگاه در حال ساخت سن پترزبورگ پرداخت شده است. ما تمامی مراحل کاری را کنترل کرده‌ایم و به طور مستمر با طرف‌های همکار خود ارتباط داریم. تا به حال هیچ بحث و پرسشی درباره نقض حقوق کارگران جام‌جهانی 2018 در روسیه مطرح نشده است.

معاون نخست‌وزیر روسیه در ادامه با غیر واقعی‌ خواندن اخبار روزهای اخیر اظهار داشت: بعضی از رسانه‌های بین‌المللی به طور مخصوصی کمپین منفی علیه جام‌جهانی 2018 در روسیه راه انداخته‌اند.

امروز (پنجشنبه) روزنامه گاردین انگلیس با انتشار گزارشی از نقض حقوق کارگران در ورزشگاه سن پترزبورگ و نامه شکایت‌آمیز مدیران فدراسیون‌های فوتبال سوئد، دانمارک، نروژ و ایسلند به جیانی اینفانتینو، رئِیس فیفا در این رابطه خبر داد.
نظرات بینندگان