arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۱ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۶

داماد ترامپ موضوع تحقیقات روسیه قرار گرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مقام های کاخ سفید فاش کردند که «جرد کوشنر» داماد رئیس جمهوری آمریکا و یکی از نزدیک ترین مشاوران او نیز در رابطه با پرونده روسیه زیر ذره بین اف بی آی قرار گرفته است.

به گزارش انتخاب به نقل از ایرنا، برخی از مقام های رسمی کاخ سفید روز جمعه در گفت و گو با شبکه خبری ان بی س گفتند که مسئولین اف بی آی با این دیلیل که کوشنر داماد و مشاور ترامپ اطلاعات مهمی در رابطه با موضوع روابط احتمالی تیم رئیس جمهوری با روسیه در اختیار دارد او را به اصطلاح زیر ذره بین تحقیقات خود قرار داده اند.
این مقام ها یادآور شدند که اکنون توجه اف بی آی به کوشنر به عنوان' عنصر مورد نظر' هیچ گونه الزام قانونی برای داماد ترامپ در بر ندارد و تازمانی که مدارک مستندی دال بر اینکه او در این روابط نقشی داشته بدست نیامده وی با هیچ اتهامی روبه رونخواهد بود.
به گفته مقام های یادشده، کوشنر اکنون در رده سایر مشاورین تراپ نظیر پال منافورت و یا مایکل فلین که کنگره آمریکا رسما آنها را به دادن شهادت فراخوانده قرار نمی گیرد.
نحوه انتخاب دونالد ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا و شائبه ارتباط تیم وی با مسکو به چالشی میان رسانه ها ، افکار عمومی و پلیس فدرال با دولت این کشور تبدیل شده است.
نظرات بینندگان