arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۶۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۲ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۶

وزیر اطلاعات درباره عوامل دروغ پراکنی در قضیه ۲۰۳۰ به مجلس گزارش دهد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از نمایندگان خواستار مسکوت ماندن موضوع توهین به فرهنگیان درباره سند ۲۰۳۰ شدند، گفت:طی سوالی از وزیر اطلاعات از او درخواست کرده‌ام که در مورد ریشه این تهمت‌ها و اقدامات اطلاعاتی انجام شده برای برخورد با کسانی که به صورت وسیع دست به انتشار دروغ زدند توضیحاتی ارائه دهد.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایلنا، فاطمه سعیدی  با ابراز تاسف از توهین‌ها و تهمت‌هایی که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری درباره سند ۲۰۳۰ به قشر فرهنگیان زده شد، گفت: همانطور که پیشتر گفته بودم تهمت‌ها به معلمان را تا انتها پیگیری می‌کنم و دیروز نیز در اولین گام در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گزارشی از تخلفات و تهمت‌های صورت گرفته درباره سند ۲۰۳۰ را ارائه کردم.
 
عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: در جلسه روز گذشته کمیسیون متاسفانه برخی از نمایندگان با موضوع برخورد حزبی و جناحی کرده و بدون توجه به اعتبار بیش از یک میلیون فرهنگی در کشور خواستار مسکوت ماندن موضوع شدند.
 
سعیدی گفت: با این حال بنده طی سوالی از وزیر اطلاعات از او درخواست کرده‌ام که در مورد ریشه این تهمت‌ها و اقدامات اطلاعاتی انجام شده برای برخورد با کسانی که به صورت وسیع دست به انتشار دروغ زدند توضیحاتی ارائه دهد.
 
این نماینده تهران در مجلس گفت: این سوال فردا به صورت رسمی تسلیم مقامات دولت می‌شود و طبق آیین نامه داخلی مجلس وزیر اطلاعات باید با حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات به سوالات پاسخ دهد.
نظرات بینندگان