arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۹۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۳ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶

انهدام 2 باند مسلح مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند مسلح موادمخدر، دستگیری 2 قاچاقچی سابقه‌دار و کشف بیش از دو تن مواد افیونی در 2 درگیری مسلحانه خبر داد.

به گزارش‌ انتخاب به نقل از ایلنا، سردار حسین رحیمی اظهار داشت: یک باند مسلح که از مناطق مرزی، مواد‌مخدر را به منطقه" اسفدک"و "آب انار" شهرستان سراوان منتقل کرده بودند قبل از انتقال به مناطق دیگر کشور در درگیری مسلحانه دستگیر شدند.
 
رحیمی افزود: پس از هفته‌ها اقدامات تخصصی شبانه روزی، اعضای این باند مسلح توسط تکاوران انتظامی شهرستان سراوان و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ارتفاعات منطقه " آب انار" شناسایی شدند.
 
وی عنوان کرد: قاچاقچیان مسلح پس از مشاهده تیم‌های عملیاتی پلیس به صورت مسلحانه با آن‌ها درگیر و با توجه به آتش پر حجم پلیس، از منطقه متواری شدند که ماموران در پاکسازی منطقه درگیری 899کیلو تریاک و 10کیلو حشیش را کشف و یک قاچاقچی سابقه دار را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان‌تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح به محض مشاهده ماموران پلیس با آنها درگیر شدند و پس از مدتی درگیری، یگان‌های عملیاتی پلیس ضمن دستگیری یک قاچاقچی 929 کیلو تریاک، 107کیلو هروئین، 93کیلو حشیش، 10کیلو مرفین و6 کیلو شیشه را کشف کردند.

نظرات بینندگان