arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۰ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶

استاندار خوزستان: با کسانی که در حق دانشجویان کوتاهی کردند برخورد می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
استاندار خوزستان در خصوص اعتراض دانشجویان دختر خوابگاه حضرت معصومه(س) دانشگاه شهید چمران اهواز نسبت به وضعیت سیستم‌های تهویه این خوابگاه، گفت: اگر دانشجویان همکاری لازم را انجام دهند، تمام امکانات استان را برای حل مشکلات آن‌ها بسیج خواهم کرد.
 
به گزارش انتخاب، دکتر غلام‌رضا شریعتی اظهار کرد: مرکزی را در منطقه برومی اهواز با همکاری شرکت نفت آماده کرده‌ایم که دارای 150 اتاق و بسیار شیک، مجهز و استاندارد است و به دانشگاه اعلام کردیم تا در صورت نیاز دانشجویان را به این خوابگاه منتقل کنند.
 
وی افزود: همچنین حدود 150 پنکه خریداری شده و در اختیار دانشجویان قرار گرفته است تا شرایط اندکی بهتر شود؛ به دنبال حل مشکلات دانشجویان هستیم و در این زمینه همه امکانات را به کار خواهیم گرفت.
 
استاندار خوزستان تصریح کرد: اگر دانشجویان همکاری لازم را انجام دهند و از اقدامات انجام‌گرفته برای اسکان آن‌ها در خوابگاه‌های دیگر استقبال کنند، تمام امکانات استان را برای حل مشکلات آن‌ها بسیج خواهم کرد.
 
شریعتی با بیان اینکه خوابگاهی نیز در مرکز شهر آماده شده است که حدود 220 نفر گنجایش دارد اما تنها حدود 2 تا سه نفر از دانشجویان حاضر شدند که در آنجا مستقر شوند، عنوان کرد: اگر دانشجویان این آمادگی را داشته باشند تا در خوابگاه‌های دیگر استقرار پیدا کنند، همه امکانات استان را به کار خواهیم گرفت تا مشکلات دانشجویان دختر خوابگاه حضرت معصومه(س) حل شود.
 
وی اظهار کرد: طبق صحبت‌هایی که با رییس دانشگاه شهید چمران اهواز انجام گرفته، گفته شد که اعتبار لازم برای خرید چیلر نو و تعمیرات چیلرها فراهم شده است اما مسئولان مربوطه در این زمینه اقدامی انجام نداده‌اند.
 
استاندار خوزستان افزود: در این زمینه از رییس دانشگاه دانشگاه خواسته‌ام که اگر واقعا چنین مساله‌ای صحت دارد، به‌طور جدی با کسانی که کوتاهی کرده‌اند برخورد شود.
 
شریعتی خاطرنشان کرد: باید بررسی‌هایی انجام شود و با عواملی که در این زمینه کوتاهی کرده‌اند، برخورد لازم صورت بگیرد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان