arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۵۰۰۵۲
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶

"ری" در امنیت کامل است/مردم به شایعات توجه نکنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر اینکه اقدام تروریستی داعش در حرم عبدالعظیم یک شایعه بی اساس است افزود: در این موضوع برگزار کنندگان مراسم شب قدر در حرم نیز تدبیر لازم را نکردند و بر اساس یک شایعه عجولانه اقداماتی را کردند که تذکرات لازم داده شد.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، هدایت الله جمالی پور گفت: مردم به شایعات توجه نکنند. بی تردید در سطح شهرستان ری امنیت کامل برقرار است و مراسم شبهای قدر نیز در حرم عبدالعظیم الحسنی (ع) با تدابیر لازم امنیتی برگزار می شود و فرماندار و سایر اعضای شورای تامین شهرستان با حضور در این مراسم از نزدیک برقراری نظم و امنیت مراسم را رصد می کنند.
 
وی افزود: ارگان های ذیربط از جمله اداره اطلاعات در حال پیگیری برای کشف منشاء پیدایش شایعات بی اساسی است که در شب پنجشنبه و در جریان برگزاری مراسم شب قدر آرامش مردم ری و زوار را به هم ریخت.
 
وی در مورد خبری که در شبکه های اجتماعی مبنی بر شنیده شدن صدای تیراندازی در ری منتشر شده است نیز گفت: این خبر اصلا صحت ندارد و شب پنجشنبه نه تیری شلیک شده و نه صدای غیر معمولی به گوش رسیده است. درخصوص پخش این شایعات بی اساس نیز تعدادی در ری دستگیر شده‌اند.
 
جمالی‌پور تاکید کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی پس از حصول اطمینان از اینکه هیچ نکته مشکوکی که مردم را تهدید کند، وجود ندارد، بلافاصله اقدام به کشف منبع شایعات کردند و در این باره چندین نفر بازداشت شده و تحت بازجویی قرار دارند.
 
معاون استاندار تهران از مردم خواست تا توجهی به شایعات بی اساس نکرده و آرامش خود را حفظ کنند و اطمینان داشته باشند که همه دستگاها امنیتی و اطلاعاتی همیشه در کنارشان هستند لذا شهرستان ری در امنیت کامل است.
نظرات بینندگان